۶۴٪ تخفیف ویژه فقط برای امروز

مشاهده محصولات شگفت‌انگیز
خانه و آشپزخانه

معرفی و خرید لوازم خانگی و محصولات فلر با قیمت مناسب

خرید و قیمت لوازم خانگی فلر با قیمت مناسب

احتمالاً برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که لوازم خانگی و محصولات فلر ساخت کجاست؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که feller برندی است که در کشور آلمان فعالیت می‌کند. این برند از سال 1994 آغاز کرده و در ایران نیز دارای نمایندگی رسمی می‌باشد. جدایی از این با برندهای نام آشنای ایرانی همچون پارس خزر نیز همکاری داشته و برخی محصولات به صورت مشترک با برند پارس خزر تولید و در کشور عرضه شده‌اند.

در ادامه این پست قصد داریم به بررسی و خرید 15 مدل از محصولات مختلف این برند که شامل لوازم خانگی هستند بپردازیم. باید بدانید که فلر صرفاً روی لوازم خانگی تمرکز نداشته و انواع لوازم شخصی برقی مرتبط با آرایش را نیز تولید می‌کند.

برخی هم این سوال را در ذهن دارند که کیفیت محصولات فلر چگونه است؟ با توجه به تولیدات مختلفی که این شرکت دارد رضایت خرید از محصولات آن بالا بوده و تقریباً تمامی تولیدات آن از کیفیت بالایی چه در جنس مواد استفاده شده و چه در طراحی و ساخت دارند.

توستر فلر مدل TO102

توستر فلر مدل TO102

توستر فلر مدل TO102 محصولی با طراحی بسیار مدرن با چهار عدد درگاه قرارگیری نان، گزینه‌ی بسیار مناسبی جهت آماده‌کردن نان تُست برای صبحانه‌ی یک خانواده‌ی کوچک به‌حساب می‌آید؛ همچنین داشتن کشوی جمع‌آوری خرده‌نان، کاربری این محصول را آسان‌تر کرده است.

در همین زمینه بخوانید: راهنمای خرید توستر خوب

توان مصرفی متوسط، بدنه‌ی با کیفیت، دکمه‌ی لغو عملکرد، عملکرد یخ‌زدایی از ویژگی‌های این مدل هستند.

آبمیوه گیری فلر مدل PJ 620

آبمیوه گیری فلر مدل PJ 620

آبمیوه گیری فلر مدل PJ 620 دستگاهی ایده آل برای آن‌هاست که به‌سلامت خود اهمیت می‌دهند و آب‌میوه جات را در وعده‌های غذایی خود جای‌داده‌اند. این آبمیوه گیری با دهانه ورود میوه با قطر زیاد، تقریباً اجازه ورود هر میوه‌ای را بدون برش به می‌دهد. آبگیری توسط تیغه از جنس استیل ضدزنگ انجام می‌شود و تفاله حاصل از آبگیری در مخزن تفاله جمع‌آوری می‌شود.

در همین زمینه بخوانید: بهترین آبمیوه گیری ایرانی و خارجی

مخزن تفاله گنجایش زیادی دارد و می‌توان مقدار زیادی آبمیوه تهیه کرد بدون نیاز به تخلیه تفاله. تنظیم سرعت و قدرت دستگاه توسط پیچ کنترل روی دستگاه صورت می‌گیرد.

بخارپز فلر مدل SC 88 SD

بخارپز فلر مدل SC 88 SD

بخارپز «فلر» (Feller) مدل SC 88 SD، یک محصول با طراحی و کاربری بسیار ساده است که برای مصارف با ظرفیت پایین خانگی ساخته‌شده است. این محصول با توان مصرفی متوسط، تایمر 90 دقیقه‌ای و ظرفیت نسبتا بالا، می‌تواند به‌سرعت مواد غذایی مختلف را، با کیفیت بالا، بخارپز کند. همچنین این محصول قابلیت بخاردهی و قرار گرفتن در حالت آماده‌به‌کار در زمانی کمتر از 40 ثانیه را دارد.

در همین زمینه بخوانید: راهنمای خرید بخارپز خوب

از دیگر مشخصات کلی این بخارپز می‌توان به نشانگر میزان آب و صفحه‌ی نمایش دیجیتالی اشاره کرد. قابلیت قراگیری تخم مرغ به صورت ایستاده هنگام پخت هم در این محصول لحاظ شده است.

آسیاب فلر مدل EG151

آسیاب فلر مدل EG151

آسیاب «فلر» (Feller) مدل «EG151»، بسیار کوچک، ساده با کاربری آسان و قیمتی کاملا به‌صرفه است. این محصول کم‌مصرف که توان مصرفی‌اش به 150 وات می‌رسد، با ظرفیت نسبتا پایینش، برای مصارف خانگی مناسب است. بدنه این محصول از استیل‌ضدزنگ ساخته شده است. محفظه خردکن پلاستیکی است و برخلاف بیشتر محصولات در این گروه کالایی، می‌توان محفظه خردکن را خارج کرد و شست.

در همین زمینه بخوانید: بهترین آسیاب برقی خانگی

از نکات قابل‌توجه در مورد این محصول می‌توان قابلیت آسیاب دانه‌های قهوه و انواع ادویه را به کمک تیغه‌ی استیل ضدزنگ نام برد. فلر از عرضه کنندگان لوازم برقی خانگی است که با ارائه‌ی محصولات باکیفیت و اقتصادی در بازار جای خود را به‌خوبی محکم کرده است.

چای ساز فلر مدل TS 070

چای ساز فلر مدل TS 070

چای‌ساز «فلر» مدل «TS 070» یکی از زیباترین چای‌سازهای این شرکت است. این چای‌ساز شامل یک کتری و یک قوری است که هرکدام در جداگانه دارند و برخلاف بسیاری از مدل‌ها با یک در ارائه نمی‌شوند. کتری 2.5 لیتر حجم دارد و روی پایه‌ی اصلی قرار می‌گیرد. با این طراحی، کتری بدون سیم بوده و قابل‌جابه‌جایی بدون محدودیت است.

مسلما بدون سیم بودن به معنی شارژی‌بودن نیست؛ بلکه بدین معنی است که پایه با سیم برق به پریز متصل شده و کتری روی آن قرار می‌گیرد. پس از برداشتن کتری از روی پایه عملکرد دستگاه قطع می‌شود. بدنه‌ی کتری ترکیبی از شیشه‌ی مقاوم به حرارت و پلاستیک است. المنت‌های حرارتی در کف کتری آب را به‌سرعت به جوش می‌آورند. درصورتی‌که در کتری را بردارید، امکان قرارگیری قوری روی آن وجود دارد. قوری مدل TS070 صافی توری بزرگ و ظرفیتی کمتر از یک لیتر دارد.

در همین زمینه بخوانید: راهنمای خرید چای ساز

بدین ترتیب امکان تهیه و دم‌کردن چای با حجم بالا برای تعداد زیادی از افراد ممکن است. هنگامی‌که چای را برای دم کشیدن در قوری قرار می‌دهید، کتری در حالت گرم نگه‌داشتن قرار می‌گیرد تا برگ چای برای دم‌کشیدن زمان کافی داشته باشد.

مخلوط کن فلر مدل BLG57

مخلوط کن فلر مدل BLG57

مخلوط‌کن مدل «BLG57» از محصولات پرطرفدار شرکت «فلر» است. این وسیله دارای یک ‌پایه است که موتور دستگاه در آن قرار دارد و پارچ مخلوط‌کن روی این پایه قرار می‌گیرد. این پارچ با ظرفیتی حدود 1.5 لیتر، تهیه‌ی مخلوط‌های مختلف را در حجم‌های نسبتا زیاد امکان‌پذیر می‌سازد. درواقع یک پارچ پر از مخلوط آب‌میوه می‌تواند برای 5 تا 6 لیوان سرو شود.

در همین زمینه بخوانید: راهنمای خرید مخلوط کن

آب‌میوه تمام چیزی نیست که این دستگاه تهیه می‌کند؛ انواع مخلوط‌ها برای وعده‌های غذایی یا شیرینی و کیک هم با این دستگاه آماده می‌شود. تیغه‌های استیل ضدزنگ مدل BLG57 می‌تواند هر چیزی را خرد کند و برای تهیه‎‌ی خرده‌یخ هم کاربرد دارد. این دستگاه دارای دو سرعت کند و سریع است و یک حالت پالس یا لحظه‌ای هم دارد. علاوه‌بر پارچ و مخلوط‌کن، به همراه این دستگاه یک آسیاب و یک خردکن هم ارائه می‌شود که روی پایه نصب‌شده و آسیاب‌ و خرد کردن مواد مختلف مانند قهوه، زعفران و… را به عهده دارد.

پلوپز فلر مدل RC175

پلوپز فلر مدل RC175

ساندویچ ساز فلر مدل SM275

ساندویچ ساز فلر مدل SM275

ساندویچ ساز فلر مدل SM275 برای تهیه ساندویچ‌های گرم کوچک بسیار ایده آل است. این دستگاه با بدنه‌ی مقاوم به حرارتی که دارد علاوه بر زیبایی استحکام بالایی نیز دارد که با یک گیره نیز به‌صورت بسته باقی می‌ماند. بر روی آن دو چراغ مربوط به ترموستات دستگاه تعبیه‌شده است تا وضعیت عملکرد دستگاه را نشان دهد. طراحی ساندویچ ساز فلر مدل SM275 طوری است که برای اشغال کمتر فضا به‌صورت عمودی نیز قرار می‌گیرد.

در همین زمینه بخوانید: بهترین ساندویچ ساز خانگی

با باز کردن در دستگاه 4 خانه مربع شکل که هر یک به دو مثلث تقسیم‌شده‌اند دیده می‌شود که درنهایت امکان تهیه 8 ساندویچ کلاب را می‌دهد. با چیدن و آماده کردن مواد اولیه در نان مربوطه و قرار دادن آن‌ها داخل ساندویچ ساز و بستن در دستگاه، صفحات داغ شده و ساندویچ شما آماده می‌شود. توان بالای دستگاه تهیه ساندویچ را سریع و باکیفیت انجام می‌دهد.

از نکات قوت این ساندویچ ساز، قابلیت جدا شدن سینی‌ها است تا به‌راحتی تمیز و شسته شوند و در صورت داشتن ِ صفحه مناسب جایگزین شوند.

چرخ گوشت فلر مدل MG850

چرخ گوشت فلر مدل MG850

چرخ‌گوشت «فلر» مدل «MG850»، یک دستگاه باکیفیت و کاربردی است. این چرخ‌گوشت به‌راحتی قطعات گوشت را چرخ ‌کرده و این امکان را به شما می‌دهد که در غذاهای خود تنوع ایجاد کنید. سه پنجره‌ای در سه سایز مختلف، از جنس استیل ضدزنگ همراه این دستگاه است. با استفاده از سری‌ سوسیس‌ساز می ‌توان از سلامت مواداولیه برای تولید آن‌ها اطمینان خاطر داشت. با نصب شابلون روی سری سوسیس‌ساز می‌توان سوسیس‌هایی با اشکال مختلف برای کودکان تهیه کرد.

در همین زمینه بخوانید: نکات خرید چرخ گوشت

مدل MG850 با داشتن سینی بزرگ، امکان بارگیری چرخ‌گوشت را به‌سرعت فراهم می‌کند. با فشار دادن دکمه On/Offدستگاه با سرعت زیاد شروع به چرخ کردن گوشت می‌کند و با فشار دکمه Low از سرعت چرخش کاسته می‌شود. امکان چرخش معکوس هم در این چرخ‌گوشت درنظر گرفته ‌شده تا در صورت نیاز یا گیرکردن گوشت بتوان از آن استفاده کرد.

اتوبخار فلرمدل SI 244

اتوبخار فلرمدل SI 244

اتوبخار «فلر» مدل «SI244»، یک اتوی مدرن شیک و درعین‌حال با کاربرد زیاد است. این اتو دارای صفحه کنترل دیجیتالی است و پنج حالت تنظیم بخار در آن وجود دارد. جنس کف اتوبخار فلر مدل SI 244، از نانوگلاس است که احتمال چسبیدن البسه‌ی نازک‌تر و لطیف‌تر به اتو را کم می‌کند؛ بیشترین درجه حرارت این اتو 200 درجه است. اتوبخار فلرمدل SI244 ، قابلیت بخاردهی پیوسته به میزان 40 گرم در دقیقه را دارد.

زاویه‌ی چرخش سیم در نقطه‌ی اتصال به اتو 360 درجه است که یک امتیاز ویژه‌ی آن است. این اتو دارای یک‌پایه است که امکان ثبات آن را فراهم می‌کند. سیستم تمیزکاری این اتو، خودکار است و رسوب آب و املاح مانده در آن به‌راحتی از بین می‌رود. به‌منظور سهولت کار با این اتو، از سیم بلند سه متری در آن استفاده‌شده است و مصرف‌کننده را ملزم نمی‌کند که بسیار به نزدیک به پریز برق قرار بگیرد.

در همین زمینه بخوانید: بهترین اتوبخار خانگی

توان مصرفی آن بین 2400-2000 آن است و با داشتن ابعاد 140 × 110 × 285 میلی‌متر، سبک و کم‌حجم است. گفتنی است با داشتن امکان اتوکشی خشک، این اتو یک اتوی تمام و کمال است. این اتوبخار مخزن آب دار 270 میلی‌لیتری دارد. همراه این اتوبخار پیمانه‌ی آب عرضه می‌شود.

زودپز برقی فلر مدل PC163

زودپز برقی فلر مدل PC163

زودپز برقی فلر مدل PC163، دستگاه همه‌کاره برای پخت غذا است. کافی است مواد غذایی را داخل آن قرار دهید تنظیمات را انجام داده و کمی صبر کنید تا غذا آماده شود. زودپز برقی فلر PC163 دارای تنظیمات گسترده‌ای برای پخت انواع غذا در حالت بهینه مصرف است. با تنظیم میزان فشار در سه حالت کم، استاندارد، زیاد می‌توان مقدار فشار داخل دستگاه را تنظیم کرد که با این عملکرد مدت زمان پخت هم تحت کنترل درمی‌آید.

امکان استفاده از تایمر هم می‌تواند در این امر دخیل شود. تنظیمات پیش‌فرض برای پخت برنج و ته‌دیگ، تهیه ماست، سوپ، حلیم، مرغ و گوشت، ماهیچه، حبوبات تنها با یک دکمه قابل انتخاب است. زودپزهای برقی فلر قابلیت‌های دیگری هم دارد مانند آرام‌پز کردن که با این عمل گرچه مدت‌زمان پخت بیشتر طول می‌کشد ولی ارزش مواد غذایی بیشتر حفظ می‌شود. این وسیله گزینه‌ای بسیار مناسب برای تمام خانواده‌ها و حتی افراد تنها است که به‌راحتی در وقت صرفه‌جویی می‌کند و نتیجه مطلوبی ایجاد می‌کند.

در همین زمینه بخوانید: راهنمای خرید زودپز

امکان بسته شدن در زودپز به‌راحتی انجام می‌شود و مکانیسم بست و باز آن طوری طراحی‌شده است که حتی با یک دست هم می‌توان اقدام به باز و بست آن کرد. سوپاپ اطمینان و مکانیسم‌های ایمنی این دستگاه، یک آشپزی ایمن را به ارمغان می‌آورد.وسایل جانبی مانند کفگیر و ملاقه پلاستیکی و پایه بخارپزی کردن همراه این محصول ارائه می‌شود. ظرف پخت این دستگاه روکش نچسب دارد و نگرانی از بابت چسبیدن مواد غذایی وجود ندارد.

ظرفیت بالای این دستگاه امکان پخت برای خانواده‌های پرجمعیت را هم فراهم می‌آورد. مصرف برق این دستگاه پایین است تا جایی که در رده مصرف انرژی B تا A قرار می‌گیرد.

همزن فلر مدل KM800

همزن فلر مدل KM800

همزن «فلر» مدل‌ «KM800»،‌ یک دستگاه قوی برای مخلوط‌کردن مواد است که باقدرت زیاد و استفاده از یک پره این کار را انجام می‌دهد. این مدل دارای یک ظرف در حدود پنج لیتر است که از جنس استیل ضدزنگ بوده و امکان تهیه‌ی مخلوط با حجم زیاد را به کاربر می‌دهد. مدل ‌KM800 ‌کارایی بالایی دارد و علاوه‌بر مصارف خانگی می‌تواند در آشپزخانه‌های تجاری کوچک مانند کافی‌شاپ‌ها نیز استفاده شود.

در همین زمینه بخوانید: بهترین همزن برقی

این مدل با داشتن هشت سرعت می‌تواند مخلوط‌های مختلفی تهیه کند. تنها با یک دکمه، قسمت همزن بلند شده و کاسه و مخلوط‌کن آزاد می‌شود. بدنه‌ی این محصول پلاستیکی بوده و قسمت‌هایی از آن استیل ضدزنگ است. پایه‌های ضدلغزش باعث می‌شود دستگاه حین فعالیت ثابت باشد و تکان نخورد.

اتوبخار فلر مدل SS242

اتوبخار فلر مدل SS242

اتوبخار فلر مدل SS242 دستگاه ایده آل برای آنهاست که به اتوکشی البسه و پارچه ها اهمیت ویژه ای می دهند. این دستگاه در رده اتوبخار های مخزنی با قابلیت رسوب زدایی دسته بندی می شود و شامل اتویی با کفی با کیفیت با پوشش سرامیکی است که می تواند به صورت خشک عمل کند.

در همین زمینه بخوانید: راهنمای خرید اتو پرسی

مخزن 1.7 لیتری آب این اتو امکان اتوکشی برای مدت طولانی را ممکن می سازد. فشار بخاردهی لحظه ای 150 گرم بر دقیقه باعث می شود تا هر چین و چروکی صاف شود. طول کابل بلند 1.8 متری و نیز شیلنگ رابط بسیار بلند امکان جابجایی و اتو کشی را ساده می سازد. دما را می توان برای پارچه های مختلف تنظیم کرد تا اتوکشی با نتیجه بهتری حاصل شود. این دستگاه پس از 10 دقیقه تکان نخوردن به صورت اتوماتیک خاموش می شود تا خطری ایجاد نشود.

قهوه ساز فلر مدل CM900

قهوه ساز فلر مدل CM900

قهوه‌ساز «فلر» مدل «CM900» دستگاهی کوچک ولی بسیار کاربردی برای آن‌هایی است که قهوه دوست دارند و بهترین طعم قهوه را همراه با سریع‌ترین زمان تهیه‌ی آن با هم می‌خواهند. بدنه‌ی اصلی دستگاه از جنس پلاستیک و نسبتا سبک‌ است. قوری شیشه‌ای مقاوم به حرارت هم همراه دستگاه عرضه می‌شود. در قسمت پشتی دستگاه، مخزن آب قرار دارد که به صورت دستی پر می‌شود و مدرج است تا میزان آب داخل دستگاه نمایش داده شود.

در همین زمینه بخوانید: راهنمای خرید قهوه ساز

مخزن قهوه در جلو و بالای قوری قرار دارد. پس از قراردادن فیلتر داخل مخزن، قهوه درون آن ریخته شده و دستگاه روشن می‌شود. آب پس از جوش‌آمدن به مخزن قهوه منتقل شده و قهوه را عمل می‌آورد و در نهایت نوشیدنی نهایی وارد قوری می‌شود. سطح زیرین قوری هم گرم می‌شود تا قهوه‌ی آماده‌شده را گرم نگه دارد. تهیه‌ی قهوه با قهوه‌ساز فلر مدل CM900 بسیار آسان است و سریع هم انجام می‌شود.

خرد کن فلر مدل CH500

خرد کن فلر مدل CH500

خردکن مدل CH500 از محصولات باکیفیت و کاربردی شرکت «فلر» است که از طراحی ظاهری ساده‌ای بهره می‌برد.

موتور خردکن درون در آن قرار گرفته که نباید این قسمت از دستگاه را با ماشین ظرف‌شویی بشویید. خردکن CH500 با قدرت موتور 500 وات کار می‌کند. با فشردن دکمه‌ی تعبیه‌شده روی در خردکن، موتور دستگاه با قدرت شروع به کار می‌کند و تیغه‌ی خردکن را می‌چرخاند.

تیغه‌ی خردکن از استیل ساخته شده و ضدزنگ است. محفظه‌ی شیشه‌ای خردکن دارای ظرفیت 500 میلی‌لیتر است که برای کاربرد این دستگاه ظرفیت مناسبی محسوب می‌شود. این خردکن مجهز به پایه‌های پلاستیکی است که از لغزش و سرخوردن دستگاه در حین کار جلوگیری می‌کنند.


در این پست به بررسی و معرفی 15 تا از محصولات و لوازم خانگی فلر پرداخته و شما را با تولیدات این شرکت آلمانی آشنا کردیم.

امتیاز نوشته

به این نوشته چه امتیازی میدی؟

میانگین امتیازها: 5 / 5. تعداد آرا: 1

این مطالب را هم بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا