۶۴٪ تخفیف ویژه فقط برای امروز

مشاهده محصولات شگفت‌انگیز
اکسسوری مردانهست هدیهمد و پوشاک

خرید کراوات مردانه اسپرت و ارزان

خرید کراوات مردانه جدید و اسپرت برای پیراهن سفید

کراوات یکی از اکسسوری‌های مردانه است که می‌توان از آن برای هدیه دادن استفاده کرد. کراوات‌ها در انواع رنگ‌ها و مدل‌های گوناگون وجود دارند که هر یک بسته به نوع پوشش کت و شلوار و پیراهن شما ست می‌شوند. بیشتر افراد تمایل به استفاده از کراوات مشکی رنگ دارند که تقریبا با هر رنگی خوب و عالی به نظر می‌رسد.

در این پست قصد داریم به بررسی و خرید کراوات مردانه برای پیراهن سفید پرداخته و 15 مدل کراوات را از بهترین مارک های دنیا به شما معرفی کنیم.

نکات مهم قبل از خرید کراوات مردانه

توجه به موقعیت استفاده: تناسب استفاده از کراوات با نوع موقعیتی است که قصد کراوات زدن برای آن را دارید. فارغ از جو حاکم در کشور ما که بسیاری از آقایان از زدن کراوات، پاپیون و همچنین دستمال گردن خودداری می‌کنند، در بسیاری از کشورهای دیگر جهان استفاده از کراوات تبدیل به یک اصل بدیهی در پوشش آقایان است و آنان با توجه به رسمی و یا غیر رسمی بودن مجلس و یا موقعیتی که در آن قرار خواهند گرفت، اقدام به خرید کراوات ساده و تیره رنگ و یا یک کراوات طرح‌دار با رنگ‌های فانتزی و روشن می‌کنند.

جنس پارچه کروات: امروزه از پارچه‌های مختلفی برای طراحی و تولید کراوات مردانه استفاده می‌شود و حتی با کمی گشت و گذار در مدرن‌ترین بوتیک های شهرتان نیز ممکن است با یکسری کراوات که بصورت بافته شده طراحی شده‌اند، مواجه شوید. در بین تمام مدل‌ها، کراوات های ابریشمی از محبوبیت و فروش بهتری نسبت به دیگر مدل‌های مشابه برخوردارند؛ زیرا ابریشم هم در مقابل آلودگی و کثیفی بسیار مقاوم است و هم به دلیل ساختار نرم و منعطف آن به راحتی می‌توان انواع مختلفی از گره‌های کراواتی را بر روی آن زد.

طول کروات: در هنگام خرید کراوات باید دقت داشته باشید، طول محصول چه اندازه است. برای اینکه خیالتان از این بابت کاملا آسوده شود باید بگوییم هیچ فرقی ندارد شما یک انسان کوتاه قد باشید و یا از قد بلندی برخوردار باشید؛ زیرا با هر قد و اندازه ای که باشید، کراوات شما باید درست تا روی کمربندتان کشیده شود و نه بالاتر از آن قرار بگیرد و نه پایین تر از آن!

عرض کروات: در خصوص عرض کراوات مردانه قانون کلی همچون طول این گروه از اکسسوری ها وجود دارد که طبق آن باید بگوییم افراد توپُر و چاق بهتر است همیشه از پهن‌ترین کراوات و افراد لاغر از کراوات‌های باریک و ترجیحا ساده استفاده کنند.

طرح پارچه کروات:اغلب کراوات‌های موجود در بازار، دارای طرح‌های مناسب استفاده در مجالس و مهمانی‌های غیر رسمی یا بهتر است بگوییم نه چندان رسمی هستند و به همین خاطر چنانچه شما به یک مهمانی کاملا رسمی و لاکچری دعوت شده‌اید، باید حتما به دنبال اکسسوری باشید که کاملا ساده و تک رنگ باشد.

دقت در بُرش: در هنگام خرید کراوات مردانه دقت کنید که حتما انتهای کراوات از بُرش مثلثی دقیقی برخودار باشد و تمام اضلاع مثلثی که در پایین این نوع اکسسوری مردانه ایجاد می‌شود، دارای اندازه ای برابر و متقارن باشد.

قیمت کراوات مردانه: قیمت کراوات مردانه اصولا از چند ده هزار تومان آغاز و بسته به جنس و کیفیت به کار رفته در تولید و همچنین نام برند تولید کننده آن تا چند صد هزار تومان و حتی بیشتر نیز می‌تواند ادامه پیدا کند. بد نیست بدانید امروزه کمپانی‌های تولید کننده جهت افزایش فروش محصولات خود، کراوات هایشان را بصورت ست با گل و دستمال جیبی، پاپیون، گیره، دکمه سردست و غیره به بازار عرضه می کنند.

خرید کراوات مردانه برای پیراهن سفید

بسیاری از خانم‌ها و آقایان در انتخاب هدیه برای مردها دچار مشکل هستند و نمی‌دانند که چه چیزی خریداری کنند. کراوات یکی از گزینه‌های خوبی است که می‌توانید به عنوان هدیه از آن استفاده کنید که برخی از آنها به صورت ست هدیه بوده و علاوه بر کراوات موارد دیگری همچون سر دکمه به همراه کراوات وجود دارد.

امتیاز نوشته

به این نوشته چه امتیازی میدی؟

میانگین امتیازها: 5 / 5. تعداد آرا: 1

این مطالب را هم بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا