۶۴٪ تخفیف ویژه فقط برای امروز

مشاهده محصولات شگفت‌انگیز
نرم‌افزار، بازی و فیلملوازم ورزشی

بهترین فیلم آموزشی ایروبیک و پیلاتس در خانه با قیمت مناسب

بهترین سی دی آموزش ایروبیک و پیلاتس

ایروبیک یکی از فعالیت‌های ورزشی است که می‌توانید در خانه انجام دهید. اما قبل از هر چیزی لازم است تا به کمک فیلم آموزشی ایروبیک با بهترین روش‌ها و راهکارهای آن آشنا شوید. ایروبیک در واقع یک فعالیت ورزشی هوازی است که در طی آن به یک باره و با شدت بالا فعالیت‌هایی در اندام بزرگ بدن صورت می‌گیرد که بدن را نسبت به دریافت اکسیژن بیشتر تحریک می‌کند.

فعالیت‌هایی همچون پیاده روی، شنا، دوچرخه سواری وو کوهنوردی نیز به نوعی ورزش ایروبیک به حساب می‌آیند. این فعالیت ورزشی سیستم قلب و عروق بدن را تحریک کرده و طوری روی تنفس متمرکز می‌شود که با سرعت و بازدهی بالا اکسیژن را دریافت کرده و به قسمت‌های مختلف بدن می‌رساند.

با انجام ورزش ایروبیک تنفس از طریق دهان و بینی به صورت یکنواخت انجام می‌گیرد و باعث تبادل اکسیژن و دی اکسید کربن، کنترل قندخون، کنترل فشار خون و کاهش وزن اضافی بدن خواهد شد. ایروبیک روشی موثر برای جلوگیری از افسردگی، بی حوصلگی و بی قراری است؛ چون هورمون آندروفین در بدن تولید می‌شود و باعث ایجاد نشاط، تمرکز ذهن و بالا رفتن خلاقیت فکری می‌شود.

حال که با این فعالیت ورزشی آشنا شدید در ادامه به معرفی 8 تا از بهترین فیلم آموزشی ایروبیک و پیلاتس می‌پردازیم که در قالب لوح فشرده DVD در قالب چند پک مختلف عرضه شده‌اند.

نرم افزار و فیلم آموزشی ایروبیک پیلاتس نشر اکتیو

نرم افزار آموزش ایروبیک پیلاتس نشر گروه نرم افزاری اکتیو
نوع دیسکDVD
تعداد دیسک5 حلقه

فیلم آموزشی ایروبیک در خانه

آموزش ایروبیک در خانه

یکی از مشکلاتی که افراد برای انجام تمرینات ورزشی دارند نداشتن فرصت کافی برای حضور در کلاس است. به کمک نرم افزار و فیلم آموزشی ایروبیک «ایروبیک در خانه» می‌توانید مشکل را حل کنید و لذت این ورزش شادی‌بخش و پر انرژی را به خانه‌ی خود بیاورید. علاوه‌بر اینکه می‌توانید به راحتی در خانه ورزش کنید، زمان انجام تمریناتتان هم دست خودتان است.

سرفصل‌های این مجموعه به‌ترتیب عبارتند از: پیش‌گفتار، نرمش، حرکات تاپ راک، هوازی، ریز دوضرب، ریز سه ضرب، حرکت پرچم بغل، چکیده حرکات، تمرین. یکی دیگر از مزیت‌هایی که با انجام حرکات ورزشی همراه با لوح فشرده برای خود به ارمغان می‌آورید، صرفه‌جویی در هزینه است. ممکن است تجربه‌ی انجام ایروبیک را نداشته باشید و اصلا ندانید که از این ورزش خوشتان می‌آید یا توانایی انجامش را دارید.

به جای صرف هزینه‌ی زیاد کلاس‌های آموزشی می‌توانید در ابتدای کار با این محصول کار خود را شروع کنید. به آن‌هایی که دنبال ورزشی مفرحی همراه با اجرای حرکات سریع و چربی‌سوزی هستند، پیشنهاد می‌کنیم ورزش ایروبیک را حتما امتحان کنند. تلفیق حرکات متنوع و موسیقی و ریتم در ایروبیک، ورزشی مفرح را پدید آورده است که شادابی و تندرستی را برای افراد پدید می‌آورد.

نوع دیسکDVD
تعداد دیسک2 حلقه
سایر توضیحاتاین نرم افزار شامل:
پیش‌گفتار
نرمش
حرکات تاپ راک
هوازی
ریز ذوضرب
ریز سه ضرب
حرکت پرچم بغل
چکیده حرکات
تمرین
آموزش به شیوه‌ی مالتی مدیا و به زبان فارسی

آموزش تصویری ورزش پیلاتس نشر دنیای نرم افزار سینا

آموزش تصویری ورزش پیلاتس نشر دنیای نرم افزار سینا

پیلاتس مجموعه‌ای از حرکات ورزشی است که با درگیر کردن ذهن بر عضلات بدن و چگونگی عملکرد آنها تاثیر می‌گذارد. از فواید این ورزش مب‌توان به بالابردن و تقویت سیستم ایمنی بدن، ایجاد کشیدگی در ظاهر اندام، شکم صاف و کمر باریک، پیشرفت انعطاف و تعادل، افزایش قابلیت تحرم مفاصل، تقویت سیستم قلبی-عروقی اشاره کرد.

اگر از علاقمندان به این ورزش هستید و به هر دلیلی امکان حضور در کلاس‌های ورزشی را ندارید، این فیلم آموزشی می‌تواند به شما کمک کند. این محصول در قالب دو عدد دی‌وی‌دی توسط «نشر دنیای نرم افزار سینا» ارائه شده در اختیار شما مشتاقان این ورزش قرار گرفته است.

مطالبی که در این محصول آموزش داده می‌شود، عبارت‌اند از: هشت اصل اولیه پیلاتس؛ انجام و اساس پیلاتس؛ انجام پیلاتس؛ بالاتنه – جرقه؛ بالای کمر-حرکت T؛ چرا پیلاتس این مقدار موفقیت‌آمیز بوده است؛ درباره پیلاتس؛ دایره در هوا؛ استقامت-صندلی دیواری؛ فواید پیلاتس؛ فواید یوگا؛ قسمت پایین کمر: بخش اول؛ قسمت پایین کمر: بخش دوم؛ لگدزدن؛ لباس پیلاتس؛ مزایای سلامتی؛ اصول مهم در پیلاتس؛ پایین‌‎تنه- ضربه زدن به پهلو؛ پیلاتس برای همه مناسب نیست؛ پیلاتس برای مبتدی‌ها؛ پیلاتس برای شکم تخت؛ پیلاتس و بارداری؛ پیلاتس و کنترل بدن؛ پیلاتس و تقویت قسمت میانی بدن؛ شباهت پیلاتس و یوگا؛ شکم صاف-جمع شدن؛ شکم صاف-کشش گردن؛ شکم صاف؛ شیرجه قو.

نوع دیسکDVD
تعداد دیسک2 حلقه
سایر توضیحاتقابل اجرا در رایانه و DVD Player خانگی
آموزش جامع ورزش پیلاتس به صورت چند رسانه‌ای

نرم افزار و فیلم آموزشی ایروبیک پیلاتس همراه آموزش TRX نشر پدیده

نرم افزار آموزش ایروبیک پیلاتس نشر اکتیو به همراه نرم افزار آموزش TRX نشر پدیده
نوع دیسکDVD
تعداد دیسک3 حلقه

نرم افزار آموزش تناسب اندام نشر الکترونیک پاناپرداز

نرم افزار آموزش تناسب اندام نشر الکترونیک پاناپرداز
نوع دیسکDVD
تعداد دیسک1 حلقه

آموزش تصویری یوگا و مدیتیشن همراه پیلاتس

آموزش تصویری یوگا و مدیتیشن در 30 روز نشر یارمهربان به همراه آموزش تصویری پیلاتس نشر یار مهربان

آموزش یوگا و مدیتیشن در 30 روز یکی از کامل ترین آموزش های یوگا و مدیتیشن می باشد که در یک دوره فشرده 30 روزه و به صورت تصویری و دوبله فارسی این ورزش انرژی بخش را به شما می آموزد . یوگا را بیشتر به عنوان درمان می شناسند تا ورزش . اما ویژگی هایی مانند لاغری و کاهش وزن و بهبود زخم و عضله سازی باعث شده است که امروزه به شکل ورزش نمایان شود.

  • درس اول: تمرین یوگا برای کل بدن
  • درس دوم: چالش دیگر برای یوگا
  • درس سوم: تمرین جریان صبح یوگا
  • درس چهارم: چالش کشش در یوگا
  • درس پنجم: قدرت و یوگا تعادل Vinyasa

ورزش پیلاتس برای جلوگیری از آسیب و ریکاوری سریع تر بدن بعد از آسیب ساخت ماهیچه های قوی و بدون چربی با ورزش پیلاتس تقویت و استواری عضلات مرکزی بدن با ورزش پیلاتس تقویت کف لگن با ورزش پیلاتس ورزش پیلاتس برای ساخت ماهیچه های قوی بهبود وضعیت بدن هنگام نشستن یا ایستادن پیلاتس می تواند به کاهش درد کمر کمک کند پیلاتس می تواند به کاهش وزن هم کمک کند

نوع دیسکDVD
تعداد دیسک2 حلقه
سایر مشخصاتکیفیت صدا و تصویر عالی
دوبله به فارسی
یوگا DVD9
پیلاتس DVD
بیش از 13 ساعت آموزش تصویری
قابل پخش در پلیر های خانگی
از مقدماتی تا پیشرفته

نرم افزار آموزش تناسب اندام با توپ سوییسی نشر الکترونیک پاناپرداز

نرم افزار آموزش تناسب اندام با توپ سوییسی نشر الکترونیک پاناپرداز
نوع دیسکDVD
تعداد دیسک1 حلقه

آموزش تصویری TRX نشر دنیای نرم افزار سینا

آموزش تصویری TRX نشر دنیای نرم افزار سینا

«TRX» به معنی تمرینات استقامتی تمام بدن است. TRX برای تقویت عضله‌های بافت استخوانی و بافت عضله به کار برده می‌شود. این ورزش با استفاده از بندی ورزشی از جنس بند چتربازی به همراه دو عدد ستگیره و یک قلاب که در بالای بند قرار گرفته، انجام می‌شود. موسسه‌ی «دنیای نرم‌افزار سینا» برای سهولت یادگیری این ورزش، محصول پیش رو را تحت عنوان «آموزش تصویری TRX» منتشر کرده و در دسترس علاقه‌مندان قرار داده است.

در همین زمینه بخوانید: خرید بهترین لوازم تی آر ایکس

سرفصل مطالب آموزشی که در این مجموعه آمده، عبارت‌اند از: نحوه‌ی صحیح تنظیم و راه‌اندازی TRX؛ تک بازویی کردن TRX؛ نصب صحیح TRX روی درب اتاق در منزل؛ رعایت چند نکته مهم در ورزش TRX؛ تکنیک حرکت لگ اسپاتینگ؛ جای‌گیری صحیح پاها؛ معلق کردن پا در TRX؛ معلق کردن پا از پنج در TRX؛ حرکت پاندولی در TRX؛ ایجاد وضعیت تعادل در TRX؛ تعیین درجه سفتی و آسانی تمرین در TRX؛ آموزش حرکت کشش سینه به همراه ماساژ؛ آموزش حرکت کشش سینه، پهلو و پشت پا؛ TRX و عضله خم کننده بالای ران؛ کار روی عضلات ستون فقرات؛ چرخش مفصل ران به همراه کشش پشت؛ کشش پشت به همراه خم شدن از طرفین (مناسب برای افرادی که مبتلا به درد کمر هستند)؛ کشش در حالت نشسته؛ آموزش پهلو در حالت معلق؛ تعادل پایین تنه؛ تمرین چرخش بالا تنه؛ کشش ستون مهره‌ها. این محصول آموزشی در قالب 2 حلقه دی‌وی‌دی منتشر شده و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

نوع دیسکDVD
تعداد دیسک2 حلقه
سایر مشخصاتمدرس: جاستین برایس
100 دقیقه آموزش تصویری ورزش TRX به زبان فارسی
مناسب برای عموم افراد در هر سنی جهت تناسب اندام
قابل پخش در رایانه و دستگاه‌های پخش خانگی

امتیاز نوشته

به این نوشته چه امتیازی میدی؟

میانگین امتیازها: 5 / 5. تعداد آرا: 1

این مطالب را هم بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا