۶۴٪ تخفیف ویژه فقط برای امروز

مشاهده محصولات شگفت‌انگیز
لوازم شخصی برقیآرایشی، بهداشتی و سلامت

اپیلاتور یا اپیلیدی چیست؟

بهترین اپیلیدی بدون درد موجود در بازار کدام است؟

اپیلاتور یا اپیلیدی یک دستگاه الکتریکی است که از آن برای حذف و از بین بردن موهای زائد بدن در سطح فولیکول استفاده می‌شود. در واقع اگر به دنبال بهترین روش حذف موهای زائد بدن خود باشید انتخاب و خرید دستگاه اپیلاتور است که خود شما را قادر می‌سازد تا موهای زائد بدن را حذف کنید.

رفع موهای زائد بدن، از مشکلات همیشگی خانم‌هاست! خیلی از خانم‌ها، قادر به پرداخت هزینه گزاف لیزر موهای زائد نیستند و متاسفانه این روزها آنقدر سر همه شلوغ است، که نمی‌توانند دائما وقت خود را برای اپیلاسیون در آرایشگاه تلف کنند. پس چه کنیم؟! بهترین و ارزان‌ترین راه این است که یک اپیلاتور مناسب بخرید. اگر به انواع اپیلاتور آشنا نیستید و قصد خرید آن را دارید در ادامه با ما همراه باشید. در این مقاله، راهنمای خرید اپیلاتور را برای شما آماده کرده‌ایم و به شما نشان می‌دهیم چگونه مناسب‌ترین اپیلاتور را انتخاب و خریداری کنید.

دستگاه مو کن اپیلاتور می‌تواند برای حذف موهای بدن در بخش‌های مختلفی مثل صورت، زیر بغل، پا، دست‌ها و ناحیه‌های بیکینی مورد استفاده گیرد. این دستگاه به روش اپیلاسیون با اپیلیدی موهای زائد بدن را حذف می‌کند که در ادامه به معرفی انواع اپیلیدی می‌پردازیم. اما مسئله اینجاست که تمامی روش‌ها طوری هستند که شاید به دنبال خرید بهترین دستگاه اپیلاتور بدون درد از برندهای مختلف باشید.

راهنمای خرید اپیلاتور یا دستگاه حذف موهای زائد

دستگاه اپیلیدی انرژی مورد نیاز خود را برای از بین بردن موهای بدن از طریق برق تامین می‌کند. این انرژی می‌تواند به صورت شارژی بوده و باتری آن را شارژ کنید. در این صورت می‌توان از آن در مسافرت نیز استفاده کرد. در حالی که بیشترین نوع این دستگاه سیمی بوده و باید مستقیماً به پریز برق متصل شود.

اپیلاتور وسیله‌ای است که یک سری به شکل غلتک دارد. این غلتک با یک سری موچین‌هایی پوشیده شده است که به شما کمک می‌کند به راحتی موهای زائد را از روی پوست خود بردارید. اپیلاتور به شما کمک می‌کند تا اپیلاسیونی بدون درد داشته باشید. اگر قرار است یک مدل اپیلاتور برای خود انتخاب کنید بهتر است اول از هر چیزی خواسته‌هایتان از یک اپیلاتور خوب را بشناسید، زیرا اپیلاتورها در مدل‌های مختلف با کارایی‌ها و لوازم جانبی متفاوت عرضه می‌شوند. در ادامه تکنولوژی‌های به کار رفته در طراحی، ساخت و نحوه‌ی کارکرد برس‌های این اپیلاتور را با هم بررسی خواهیم کرد.

انواع دستگاه اپیلاتور یا اپی‌لیدی

این دستگاه‌ها انواع مختلفی دارند که هم از نظر تامین انرژی و هم کارکردی که دارند دسته بندی می‌شوند. از دستگاه اپیلاتور به همان روش اپیلاسیون برای حذف موهای زائد استفاده می‌شود با این تفاوت که در اینجا از موم یا مواد دیگر استفاده نمی‌شود. در ادامه به معرفی انواع اپی لیدی می‌پردازیم.

اپیلاتور یا اپیلیدی چیست؟

اپیلاتور فنری (Spring)

این مدل اپیلاتور قدیمی‌ترین و ساده‌ترین این دستگاه است که در دهه 80 میلادی عرضه شد. در آن زمان این دستگاه‌ها را با نام اپی لیدی (Epilady) می‌شناختند که همین موضوع باعث شده امروزه نیز از این نام برای دستگاه های حذف موی زائد بدن استفاده شود. امروزه از این نوع در بازار کمتر یافت می‌شود که بیشتر برای حذف موهای زائد صورت مناسب هستند.

کارکرد این دستگاه به این شکل بود که یک فنر چرخشی درون نازل این دستگاه قرار داشت که مدام در حال چرخش قرار داشت. با نزدیک کردن دستگاه به پوست، موها در لای درزهای این فنر گیر کرده و حالت چرخشی یا ارتعاشی که داشت باعث کشیده شدن موها می‌شد. در نتیجه موهای زائد بدن به حالت موچین شدن گرفته می‌شد. بدی این نوع دستگاه این است که فنرها در دراز مدت حالت ارتعاشی خود را از دست داده و در کشیدن موهای زائد ضعیف می‌شوند که مجبور به تعویض آنها هستید.

اپیلاتور یا اپیلیدی چیست؟

اپیلاتور موچین (Tweezer)

این نوع دارای یک سری صفحات چرخشی و ثابت در کنار هم هستند. موها در بین این صفحات گیر کرده و چون حالت چرخشی دارند باعث می‌شود تا از ریشه کشیده شوند. این نوع بهترین مدل دستگاه اپیلاتور است که می‌توانید تهیه کنید.

مشکلی که در این نوع وجود دارد و البته کمتر به چشم می‌آید این است که چون موهای بدن دارای ضخامت و میزان شکنندگی خاصی هستند، در فرآیند کشیدن ممکن است برخی از آنها شکسته و از ریشه خارج نشوند. در نتیجه روی بدن خود همچنان موهایی باقی می‌ماند که البته گستردگی بسیار کمی داشته و به چشم نخواهند آمد.

اپیلاتور یا اپیلیدی چیست؟

اپیلاتور دیسک چرخشی (Rotating disc)

این مدل هم درست مانند ایپیلیدی فنری است اما با این تفاوت که به جای فنر از یک دیسک چرخشی در آنها استفاده می‌شود. این دیسک‌ها به سرعت در حال چرخش هستند و نوک آنها درست مانند موچین از دستگاه بیرون هستند. در نتیجه این چرخش باعث می‌شود تا موها بین دیسک به دام افتاده و کشیده شوند.

از آنجایی که حرکت چرخشی نیز دارند بخش‌هایی در دستگاه وجود دارد که به کمک نیروی گریز از مرکز این موها را به بیرون از دیسک پرتاب می‌کند.

اپیلیدی سیمی یا شارژی؟

از این نظر که قیمت اپیلاتور شارژی در مقایسه با نوع سیمی ارزان‌تر است گزینه بهتری هستند. آنها با باتری کار می‌کنند و بعد از اتمام باتری کافی است به کمک شارژی که دارند به پریز متصل کرده و برای استفاده مجدد شارژ کنید. این نوع برای دو گروه از افراد مناسب هستند.

  1. افرادی که زیاد از اپیلاتور استفاده نمی‌کنند یا بدن آنها طوری است که دیر به دیر موهای زائد بدن خود را نشان می‌دهند.
  2. افرادی که اهل مسافرت هستند.

اما اگر جزو این دو گروه نیستید بهتر است از نوع برقی و سیمی استفاده کنید که قدرت بیشتری نسبت به اپیلیدی شارژی دارند. بهترین دستگاه اپیلاتور باید به شکلی باشد که فرآیند حذف موهای زائد بدن را به صورت یکپارچه انجام دهد که این موضوع با قدرت و انرژی دستگاه در ارتباط مستقیم است. استفاده از نوع اپیلاتور برقی از این نظر در مقایسه با نوع شارژی بهتر است.

تعداد تیغه‌های اپیلاتور را بررسی کنید

همانطور که در انواع دستگاه اپیلاتور ذکر کردم، این دستگاه می‌تواند دارای یک تیغه یا چند تیغه باشد. هرچقدر تعداد تیغه‌ها بیشتر باشند، سرعت عملکرد دستگاه بیشتر شده و زمانی که باید برای حذف موها صرف کنید کمتر خواهد بود؛ اما در مقابل اگر زیاد روی مسئله درد حساس باشید چون تیغه‌ها بیشتر هستند و همزمان چندین مو حذف می‌شوند درد بیشتری خواهند داشت.

بسیاری از افراد به دنبال خرید اپیلاتور بدون درد هستند؛ شما باید به این گزینه واقع‌بین باشید که دستگاه اپیلیدی به روش کشیدن موهای بدن را حذف می‌کند و طبیعی است که مقداری درد را داشته باشید. هیچ دستگاه اپیلیدی که بدون درد موهای بدن را بکشد وجود ندارد. اگر زیاد روی این مسئله حساس هستید بهتر است نسبت به خرید دستگاه لیزر حذف موهای زائد بدن روی بیاورید.

موضوع دیگر که باید در تیغه‌ها بررسی کنید این است که اپیلاتورها هر یک برای ناحیه خاصی مناسب هستند. اگر دستگاهی برای حذف موهای زائد صورت گرفتید تیغه‌های آن طوری است که مناسب موهای زائد باشند. در حالی که اگر بخواهید از آن برای حذف موهای زیر بغل استفاده کنید باید از تیغه مناسب خود استفاده کنید.

از این رو در هنگام انتخاب باید نسبت به خرید اپیلاتور چند کاره اقدام کنید که تیغه‌های مناسب برای هر بخش از بدن مثل پاها، صورت، زیر بغل، ناحیه بیکینی و… را داشته باشد.

اپیلاتور خشک یا تر؟

منظور از خشک یا تر در اینجا به نحوه استفاده از اپیلیدی مربوط می‌شود. اپی لیدی را می‌توان در روی پوست خشک استفاده کرد که کارکرد بهتری داشته و موها را به راحتی حذف می‌کند. اما در حالتی که بدن شما مرطوب بوده و به تازگی از حمام در آمده‌اید کارکرد انها ضعیف می‌شود.

همین موضوع سبب شده تا برخی برندهای تولیدکننده به فکر طراحی نوعی بیفتند که همچنان کارکرد مطلوب را در موهای خیس داشته باشد. در نتیجه برخی مدل‌ها به این شکل بوده و حتی در زیر دوش هم می‌توانید از آنها استفاده کنید.

این نوع دارای قیمت بیشتری بوده و البته در مقایسه با نوع صرفاً خشک درد کمتری دارند. استفاده از این نوع به دلیل اینکه زیر دوش آب هم هستید باعث می‌شود تا از قرمز شدن، حساسیت پوستی و برآمدگی‌های پوستی نیز جلوگیری شده و پوست آرامش بیشتری داشته باشد.

البته یک بدی در این حالت وجود دارد که آن هم مربوط به طولانی‌تر شدن فرآیند حذف موهای زائد می‌رسد. موهای بدن در حالتی که خیس باشند به پوست می‌چسبند که طبیعی است مدت بیشتری برای حذف آنها صرف کنید.

شاید از اینکه گفتیم در زیر دوش آب هم قابل استفاده است تعجب کرده و بگویید که خطرناک است؛ بله درست است. همین موضوع باعث شده تا اپیلاتورهای مناسب پوست تر و مرطوب به صورت شارژی باشند و با باتری کار کنند.

بهترین مارک اپیلاتور زنانه کدام است؟

مثل هر وسیله دیگری این دستگاه نیز دارای تولیدکنندگان زیادی است. هر یک از برندها برای ما ارزش خاصی داشته و روی آنها تعصب داریم. در نتیجه برخی از بهترین برندهای اپیلاتور شامل موارد زیر هستند که می‌توانید دستگاهی با این مارک تهیه کنید.

  • فیلیپس
  • براون
  • پاناسونیک
  • لیمکس
  • آی جیمی
  • و…

آیا تعداد موچین‌های اپیلاتور مهم است؟

وقتی کسی بخواهد اپیلاتور ارزان قیمت خریداری کند به دنبال تعداد موچین زیاد نیست. اما دانستن این اطلاعات هم برای خرید اپیلاتور خالی از لطف نخواهد بود. تعداد کم موچین، لزوما به این معنی نیست که اپیلاتور شما بد است یا درست کار نمی‌کند. فقط به این معناست که مجبور هستید مدت زیادتری برای اپیلاسیون صرف کنید و کمی بیشتر خسته می‌شوید.

چون ممکن است مجبور شوید یک ناحیه پر مو را چند بار اپیلاسیون کنید. همچنین، تعداد زیاد موچین هم لزوما به معنای بهتر بودن یک اپیلاتور نیست. هرچه تعداد موچین‌ها بیشتر باشد، بیشتر درد می‌کشید. به‌خصوص اگر تا‌به‌حال خودتان اپیلاسیون نکرده باشید.

اصلاح موها پروسه دردناکی است. به همین دلیل، بعضی اپیلاتورها برای کمتر کردن درد شما، همراه با خود اپیلاتور، یک سری لوازم یدکی هم به شما ارائه می‌دهند. مثلا بعضی از آنها، بسته خنک‌کننده دارند. شما می‌توانید قبل از اپیلاسیون این بسته را در فریزر بگذارید تا یخ بزند. سپس در هنگام اپیلاسیون، پوست را با آن ماساژ دهید تا درد کمتری حس کنید.

خرید بهترین اپیلیدی بدون درد موجود در بازار

حال که با نکاتی که در هنگام خرید اپیلیدی باید به آنها توجه کرده و دانستید که اپیلاتور چیست در ادامه به معرفی برخی از بهترین اپیلاتور موجود در بازار از برندهای مختلف و با قیمت مناسب می‌پردازیم که می‌توانید آنها را تهیه کنید.

تعداد موچین اپیلیدی روی کیفیت دستگاه تاثیر دارد؟

طبیعی است که تعداد بالای موچین‌ها در یک دستگاه می‌تواند با افزایش قیمت آن رابطه مستقیمی داشته باشد. اما باید این نکته را نیز بدانید که تعداد کم موچین‌ها را نباید به پای ضعف دستگاه اپیلیدی خود بگذارید، بلکه اپیلیدی‌هایی که تعداد موچین کمتری دارند نیاز به زمان بیشتری برای کندن و از بین بردن مو‌های زائد بدن شما خواهند داشت.

اپیلاتور سیمی بهتر است یا بدون سیم؟

در این رابطه باید بگوییم که با وجود آنکه اپیلیدی‌های سیم‌دار قوی‌تر هستند و دغدغه تمام شدن شارژ را برایتان ندارند، اپیلیدی‌های بی‌سیم انتخاب‌های بهتری به شمار می‌آیند، چراکه بسته‌بندی راحت‌تری دارند و می‌توانید آن‌ها را به راحتی در سفر با خود همراه کنید. علاوه بر این، اپیلیدی‌های بی‌سیم امکان استفاده زیر آب و در حمام را نیز برایتان فراهم می‌کنند.

برای خرید اپیلیدی به چه نکاتی باید دقت کنیم؟

توصیه ما این است که برای خرید اپیلیدی به سراغ برند‌ها و فروشگاه‌هایی بروید که با ارائه ضمانت و گارانتی، خیال شما را از خرید و همین‌طور مصرف این دستگاه راحت می‌کند. با این کار در صورت بروز هر مشکلی در رابطه با اپیلیدی شما، آسوده‌خاطر هستید که می‌توانید آن را به راحتی حل کنید.

اپیلاتور فیلیپس مدل HP6423

اپیلاتور فیلیپس مدل HP6423

دستگاه اپیلیدی فیلیپس مدل HP6423، علاوه بر کوتاه‌کردن موهای بدن می‌تواند آن‌ها را از ریشه جدا کند. برای این مدل، دو سری مختلف در نظر گرفته شده است.

سری اپیلاتور می‌تواند موهای بدن را از ریشه جدا کند؛ همچنین با استفاده از سری تریمر و فویلی می‌توان موهای بدن را با مرزبندی مشخص از ریشه کوتاه کرد. این سری می‌تواند برای کوتاه‌کردن موها زمانی‌که با فرصت محدودی رو‌به‌رو هستیم، بسیار کاربردی باشد. یک عدد شانه هم برای جلوگیری از تماس سری اپیلاتور با مناطق حساس به‌هنگام جداکردن موهای بدن از ریشه به‌ کار می‌رود. از دیگر ویژگی‌های مثبت HP6423 می‌توان به سری قابل‌شست‌وشوی آن اشاره کرد که در صورت کثیف‌شدن، می‌توان آن را به‌راحتی شست.

این محصول تنها از طریق برق خانگی کار می‌کند؛ بنابراین برای روشن‌کردن آن اتصال مداوم به برق خانگی نیاز است. با استفاده از قابلیت تنظیم سرعت می‌توان موهای بدن را سریع‌تر از ریشه جدا کرد؛ خصوصیتی که موردپسند بسیاری از خانم‌هاست. هر چند تعداد موچین‌های HP6423 محدود است؛ قابلیت‌های آن به اندازه‌ای است که خرید آن را برای استفاده‌ی خانگی بسیار به‌صرفه می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های این مدل می‌توان به طراحی ارگونومیک آن اشاره کرد که دردست‌گرفتن و قراردادن آن را روی پوست آسان می‌کند. HP6423 قابلیت‌ها و امکاناتی از قبیل تعداد 20 عدد موچین، سری قابل‌شست‌وشو، قابلیت تنظیم سرعت، دو سری اپیلاتور و فویلی، یک عدد شانه و منبع تغذیه‌ی برق خانگی دارد.

اپیلیدی براون سری Silk Epil 3 مدل 3170

اپیلاتور براون سری Silk Epil 3 مدل 3170

ازبین‌بردن موهای زائد توسط روش‌های مختلفی امکان‌پذیر است که یکی از این روش‌ها استفاده از اپیلاتور است. «براون» به‌عنوان یکی از معروف‌ترین شرکت‌های تولیدکننده‌ی ماشین‌های اصلاح آقایان و خانم‌ها شناخته می‌شود. اپیلاتورهای این شرکت در دسته‌های مختلف تولید و روانه‌ی بازار شده‌اند.

اپیلاتور Braun 3170 یکی از مدل‌های سری 3 این شرکت است که دارای 20 موچین برای جداکردن موهاست. جنس این موچین‌ها از استیل بوده و روی یک غلتک پلاستیکی قرار دارند. در دو طرف این غلتک دو رول ماساژور قرار داده شده تا سر اپیلاتور راحت‌تر روی پوست حرکت کند و احساس راحتی بیشتری را فراهم آورد.

روی غلتک علاوه‌بر موچین‌ها، زائده‌های پلاستیکی بسیار ریز با سر گرد قرار دارد که وظیفه‌ی آن‌ها بلندکردن موها و هدایت آن‌ها به سمت موچین‌هاست. به کمک این زائده‌ها، حتی موهای خوابیده هم از چنگ موچین‌ها رهایی ندارند. سرعت چرخش سر اپیلاتور قابل‌تغییر است و توسط دکمه‌ی روی بدنه، بین دو حالت آرام و سریع تغییر می‌کند.

بالای این دکمه، یک چراغ نیز قرار داده شده تا با روشن‌کردن موضع، دید بهتری را فراهم آورد. 3170 تنها در حالت متصل به پریز برق کار می‌کند. برای تمیزکردن اپیلاتور می‌توان سر آن را توسط دو دکمه‌ی قرار داده‌شده در بدنه جدا و تمیز کرد. بدنه‌ی اپیلاتور دارای طراحی ارگونومیک است و پشت آن برآمدگی‌های ریزی دارد که احتمال لیزخوردن دستگاه از دست را کم می‌کند. به طور خلاصه Braun 3170 دارای 20 موچین، دو رول ماساژ، زائده‌های بلندکننده‌ی مو، چراغ روشنایی است و در حالت متصل به پریز برق کار می‌کند.

اپیلاتور چند کاره کیمی مدل Km-2199

اپیلاتور 5 کاره کیمی مدل Km-2199

اپیلاتور کیمی(Kemei) مدلKm-5129 ۵ کاره که دارای ۵ سری مختلف که هر کدام مخصوص یک کار می باشد سری اولیه که نصب بر روی خود دستگاه می باشد برای پاکسازی و از بین بردن موهای کل بدن می باشد و سری فرچه ای یکی دیگر از سری های این دستگاه می باشد برای پاکسازی کل پوست مخصوصا قسمت های ارایش شده و سری ماساژور برای ماساژ کل بدن و صورت فراهم شده است و سری دیگر برای اصلاح مو ابرو و خط زنی می باشد و یکی دیگر از سری ها مخصوص سوهان پا یا همان سنگ پای قدیمی خودمان نام بره میشود و به عنوان از بین برنده پوست های مرده بدن استفاده میشود.

اپیلاتور فیلیپس مدل BRE610/00

اپیلاتور فیلیپس مدل BRE610/00

اپیلاتور فیلیپس(Philips) مدل BRE610/00 دارای موچین‌های سرامیکی و قابلیت ‌استفاده به صورت خشک و مرطوب است. طراحی اپیلاتورهای شرکت فیلیپس مانند حرف T انگلیسی است که قسمت سر اپیلاتور عریض است و دسته‌ی آن طراحی باریکی دارد که در دست گرفتن و استفاده از دستگاه را آسان‌تر می‌کند.

سری اپیلاتور با عرض 30 میلی‌متری که دارد، سرعت کار اصلاح را بالا می‌برد. جنس دیسک و موچین‌های اپیلاتور هر دو از سرامیک بوده و حتی موهای ظریف را نیز به چنگ می‌اندازند. موچین‌های همه‌ی اپیلاتورهای شرکت فیلیپس طراحی ویژه‌ای دارند که به کمک آن همه‌ی موها، حتی موهای خوابیده را از سطح پوست بلند کرده و به سمت سر گیره‌ی موچین هدایت می‌کنند.

علاوه بر این سر این موچین‌ها با طراحی گردی که دارد همواره در نزدیک نقطه به پوست حرکت می‌کند تا بتواند موهای کوتاه را هم بگیرد. سرعت حرکت دیسک و موچین‌های اپیلاتور را می‌توان با توجه به جنس مو و حساسیت پوست، روی یکی از دو حالت معمولی و تند قرار داد. این اپیلاتور ضد آب است و برای اینکه بتوان اصلاحی نرم و بدون درد داشت، می‌توان از آن در حمام هم استفاده کرد.

برای اینکه در حالت خیس دستگاه از دست لیز نخورد، بدنه‌ی آن از پلاستیکی ضد لغزش ساخته شده است. روی سری اپیلاتور یک پوشش ماساژور قرار می‌گیرد که با داشتن دو رول ماساژ، احساس بهتری را حین کار با دستگاه فراهم می‌آورد. پایین سری دستگاه یک چراغ LED قرار داده شده که با فاصله کمی که با سطح پوست دارد، به‌خوبی موضع را روشن کرده و می‌توان حتی موهای ریز و روشن را دید و اصلاح کرد. برای اصلاح بهتر و سریع‌تر، سر اپیلاتور باید با پوست زاویه‌ی 90 درجه داشته باشد.

منبع انرژی اپیلاتور از باتری قابل شارژ لیتیوم یونی آن تأمین می‌شود که با 1.5 ساعت شارژ کردن آن می‌توان به مدت 40 دقیقه از دستگاه استفاده کرد. از آنجایی که از این اپیلاتور در حالت خیس می‌توان استفاده کرد، جهت حفظ ایمنی کاربر، در حالت متصل به شارژر کار نمی‌کند. به طور خلاصه Philips BRE610/00 دارای 32 موچین و 17 دیسک سرامیکی با طراحی ویژه، دو سرعت قابل انتخاب، باتری قابل شارژ، چراغ LED و ماساژور بوده و قابل‌استفاده در حالت خشک و مرطوب است.

خرید اپیلیدی پاناسونیک مدل ES-WD71

اپیلاتور پاناسونیک مدل ES-WD71

داشتن یک اپیلاتور که بتواند موهای بدن را با سرعت زیاد از ریشه جدا کند می‌تواند مورد علاقه بسیاری از خانم‌ها قرار گیرد. دستگاه اپیلاتور ES-WD71 که توسط شرکت «پاناسونیک» تولید شده است می‌تواند با یک بار قرار گرفتن آن روی پوست تعداد زیادی از موها را از ریشه جدا کند. این محصول 48 عدد موچین دارد که در مقایسه با مدل‌های مشابه تعداد زیادی است و همین عامل موجب جدا شدن تعداد زیادی از موهای بدن با یکبار قرار دادن آن روی پوست می‌شود.

این محصول در برابر آب مقاومت دارد بنابراین به‌راحتی می‌توان از آن زیر دوش استفاده کرد و این عامل موجب کوتاه کردن موهای بدن می‌شود. در صورت استفاده از فوم یا خمیر ریش می‌توان سری‌های ES-WD71 را شست بدون اینکه نگرانی برای رسیدن آسیب به آن‌ها وجود داشته باشد. برای این اپیلاتور تنها باتری قابل شارژ به عنوان منبع تغذیه در نظر گرفته شده است. علاوه بر سری اپیلاتور، سری کوچک برای جدا کردن موهای مربوط به مناطق محدود وجود دارد که نیاز فرد را از خرید دستگاهی جداگانه برای اصلاح این مناطق بر طرف کرده است.

از آنجاییکه این مدل قابلیت شارژ شدن را دارد می‌توان از آن پس از 60 دقیقه شارژ کامل به مدت 40 دقیقه استفاده کرد. با استفاده از برس تمیز کننده که برای این اپیلاتور به عنوان اقلام همراه در نظر گرفته شده می‌توان دستگاه را پس از اصلاح به‌راحتی تمیز کرد. ES-WD71 تعداد 48 عدد موچین، قابلیت مقاومت در برابر آب، سری‌های قابل شستشو مدت زمان شارژ 48 دقیقه و مدت زمان استفاده پس از شارژ 60 دقیقه دارد.

اپیلاتور آی جیمی مدل GM-7003

اپیلاتور آی جیمی مدل GM-7003

اپیلاتور آی جیمی مدل GM-7003 محصولی کاملا حرفه ای و ضد آب است که همزمان 5 نیاز مختلف را برآورده می کند. سری‌های دستگاه شامل سری اپیلاتور، سری شیور، سری ماساژور بدن ، سری برس پاک‌سازی پوست و سری سوهان پا (یا همان سنگ پا) است.

سری اپیلاتور، موچین‌هایی از جنس استیل ضد زنگ دارد که طراحی ویژه آن‌ها، کمک می‌کند که همه‌ی موها حتی موهای خوابیده از سطح پوست بلند شده و در دام موچین‌ها بیافتند. روی سری اپیلاتور یک پوشش دیگر میتوان قرارداد تا نقاط محدود را به راحتی اصلاح کرد.

سری شیور که برای کوتاه کردن موها از ته استفاده می‌شود. برای اصلاح نقاط حساس توسط شیور می‌توان از شانه‌ی مخصوصش استفاده کرد. توسط برس پاک‌سازی می‌توان سلول‌های مرده پوست را جدا کرد و پوست صورت کاملا تمیز و سرحال شود. پس از اتمام کار اصلاح می‌توان به کمک سری ماساژور چرخشی، روی پوست را ماساژ داده تا ضمن برخورداری از حسی لذت‌بخش، تفاوت رنگ قسمت‌های مختلف پوست نیز برطرف شود.

از سری سنگ پا می توان برای پاکسازی پوست مرده کف پا استفاده کرد. در سری اپیلاتور سرعت حرکت موچین‌های اپیلاتور را می‌توان روی یکی از دو حالت معمولی و تند قرار داد. این اپیلاتور ضد آب است و برای اینکه بتوان اصلاحی نرم و بدون درد داشت، می‌توان از آن در حمام هم استفاده کرد. پایین سری اپیلاتو یک چراغ LED قرار داده شده که به‌خوبی موضع را روشن کرده و می‌توان حتی موهای ریز و روشن را دید و اصلاح کرد.

منبع انرژی اپیلاتور از باتری قابل شارژ لیتیوم یونی آن تأمین می‌شود که با 2 ساعت شارژ کردن آن می‌توان به مدت 90 دقیقه از دستگاه استفاده کرد. از این دستگاه هم با سیم و هم بدون سیم میتوان استفاده کرد.

اپیلیدی پروویو مدل PW-2106

اپیلاتور پروویو مدل PW-2106

اپیلاتور سورکر(Surker) مدل PW-2106 دارای سه سری مختلف بوده و قابل‌استفاده با برق است. سری‌های دستگاه شامل سری اپیلاتور اصلی، شیور و سری اپیلاتور باریک است. سری اصلی دارای موچین‌هایی از جنس استیل ضدزنگ است که روی غلتکی پلاستیکی قرار دارند.در دو طرف غلتک، ماساژورهای متحرکی قرار دارند که حرکت اپیلاتور را روی پوست راحت‌تر کرده و حس بهتری ایجاد می‌کنند.

سری شیور شامل پوشش فویلی و یک تریمر در کنار آن است که برای اصلاح موهای مختلف به کار می‌رود. روی این شیور یک شانه نصب می‌شود که برای کوتاه‌کردن موهای نقاط محدود کاربرد دارد. علاوه بر سری اپیلاتور اصلی، یک سری باریک هم وجود دارد که برای نقاط محدود قابل‌استفاده است. به کمک پوششی که روی این سری قرار می‌گیرد، می‌توان موهای بالای لب را اصلاح کرد. به طور کلی تمام سری‌ها با طراحی گردی که دارند، به‌راحتی روی پوست حرکت می‌کنند.

روی سری‌های اپیلاتور، زائده‌های ریز پلاستیکی قرار دارند که موها را به سمت موچین‌ها هدایت می‌کنند. روی بدنه، دکمه‌ی تغییر سرعت موتور در دو وضعیت قرار دارد و بالای این دکمه، چراغی وجود دارد که با روشن‌کردن موضع، دید بهتری فراهم می‌آورد.

اپیلاتور، داخل کیف نگهداری آن عرضه می‌شود که در این کیف وسایل متنوعی برای راحت‌کردن کار اصلاح گذاشته شده است. این وسایل شامل کیف کوچک‌تر، آینه، برس تمیزکننده، ژل سردکننده، کیف ژل و پدهای الکلی صورت است. همه‌ی این‌ها داخل کیف بزرگ‌تر اپیلاتور جاسازی شده‌اند.

به طور خلاصه Prowave PW-2106 دارای سه سری اپیلاتور اصلی با پوشش نقاط محدود، شیور با شانه و اپیلاتور باریک با پوشش مخصوص بالای لب است و اقلام کامل آن داخل یک کیف بزرگ قرار می‌گیرند.

اپیلاتور فلالس مدل 18K

اپیلاتور فلالس مدل 18K

این دستگاه، نسل جدیدی از دستگاه های اصلاح موهای زائد بدن بانوان است. برای رهایی از رفع موهای زائد بدن راه های زیادی وجود دارد اما یکی از سریع ترین و راحت ترین روش های ممکن استفاده از اپیلاتورهای برقی است که به راحتی و بدون آسیب رساندن و داشتن عوارضی برای پوست، عملیات پاکسازی را به سرعت انجام می دهند.

اپیلاتور فلالس مدل 18K دارای 4 تیغه تیتانیومی بوده که بسیار تیز است و بدون هیچگونه احساس خراشیدگی موهای دست، پا، ران، زیر بغل و… را به صورت عمیق پاک سازی می کند. برای دقت هرچه بیشتر اصلاح این اپیلاتور مجهز به چراغ ال ای دی بوده که به هنگام اصلاح آرامش خاصی نیز به پوست شما خواهد بخشید.

اپیلیدی بدون درد لیمکس مدل 602

اپیلاتور لیمکس مدل 602

اپیلاتور لیمکس مدل 602 دارای دو سری متفاوت جهت اصلاح می باشد. سری اول سری اپیلاتور دارای موچین هایی از جنس استیل ضد زنگ و دیسک های سرامیکی است، این سری موها را از ریشه جدا می کند و تا هفته ها پوستی صاف و شاداب خواهید داشت و نیازی به اصلاح مجدد نخواهید داشت.سری دوم سری شیور برای اصلاح صورت و نقاط حساس طراحی شده است.

از این سری می توانید برای اصلاح نقاطی که امکان به کار گیری اپیلاتور وجود ندارد استفاده کنید. این سری موهای بدن را از انتهای نقطه رشد اصلاح می کند و عملکری شبیه تیغ های خودتراش دارد، البته کاملا ایمن و بدون ایجاد حساسیت و عوارض استفاده از خودتراش ها.این دستگاه اپیلاتور دارای دو سرعت متفاوت جهت اصلاح می باشد. از سرعت کم می توانید برای اصلاح نواحی حساس بدن مانند زیر بغل و از سرعت زیاد برای اصلاح پاها و مناطقی از بدن که دارای موهای ضخیم می باشند استفاده کنید.

دیگر نکته مثبت این اپیلاتور کارکرد دو گانه به صورت شارژ با برق شهری و یا استفاده به صورت برق مستقیم می باشد که باعث می شود در هر زمان و مکان به راحتی قابل استفاده باشد. بر روی این دستگاه یک چراغ LED نیز تعبیه شده است که در زمان اصلاح به شما کمک میکند تا کوچکترین موها را نیز از دست ندهید و اصلاح دقیق و کاملی داشته باشید.

همراه این محصول یک عدد دستکش مخصوص اصلاح به همراه آداپتور شارژ و برس تمیز کننده نیز دریافت خواهید کرد.


راهی برای کاهش درد اپیلاتور وجود دارد؟

به صورت کلی درد در کشیدن موها مربوط به پوست می‌شود که پوست بدن به این موضوع حساس است؛ وگرنه موها حس ندارند و با کشیدن یا شکستن متوجه آن نمی‌شوید. در نتیجه برای کاهش درد اپیلاتور باید روی پوست خود تمرکز کنید.

بهترین روش برای این کار این است که قبل از اپیلاسیون کردن با اپیلاتور برای دقایقی در زیر آب گرم بنشینید یا اینکه دوش گرم بگیرید. این کار باعث می‌شود حساسیت پوستی را از بین برده و پوست را نیز نرم تر و شل کنید. ممکن است بپرسید که وقتی دستگاه مناسب پوست خشک نیست چکار کنیم که در این صورت کافی است سریعاً پوست خود را خشک کنید و اپیلاسیون را انجام دهید.

بهتر است به زمان استفاده نیز توجه کنید. معمولاً پایان شب بهترین زمان برای این کار است. چرا که بعد از خواب می‌توانید از کرم‌های لطافت پوست استفاده کرده و چون می‌خوابید در این زمان بدن شما در حال استراحت بوده و روی ترمیم کلیه بخش‌ها کار می کند در نتیجه صبح روز بعد شاهد شادابی پوست خود خواهید بود.

امتیاز نوشته

به این نوشته چه امتیازی میدی؟

میانگین امتیازها: 3.7 / 5. تعداد آرا: 3

این مطالب را هم بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا