۶۴٪ تخفیف ویژه فقط برای امروز

مشاهده محصولات شگفت‌انگیز
لوازم بهداشتیآرایشی، بهداشتی و سلامت

بهترین شامپو بدن چی بخریم؟

خرید شامپو بدن از بهترین مارک شامپو بدن مردانه و زنانه

خیلی از افراد برای شستشوی بدن خود همچنان از صابون استفاده می‌کنند. اما بر اساس آخرین بررسی‌های علمی و همچنین تجربه افراد در استفاده از شامپو بدن، استفاده از این محصول به دلیل اینکه پوست را نرم‌تر و لطیف‌تر می‌کند محبوبیت بیشتری داشته است. اگر پوست خشک یا خیلی خشک دارید، شامپو بدن‌های غیر صابونی بهترین انتخاب برای خرید شامپو بدن هستند.

در این پست قصد داریم با بررسی انواع برندهایی همچون تاپ شاپ، نوروا، اوه، اکتیو و اسپانول در انتخاب بهترین شامپو بدن ضد قارچ و ضد جوش به شما کمک کنیم.

بهترین شامپو بدن ضد قارچ و ضد جوش

یکی از مشکلاتی که برخی افراد به دلیل پوست خود دارند یا اینکه به برخی حساسیت پوستی مبتلا هستند مربوط به استفاده از صابون است. این موضوع باعث می‌شود تا با مشکلاتی همچون قارچ و جوش که بیشتر در پشت بدن رخ می‌دهد مواجه شوند.

این افراد ناآگاهانه برای رفع مشکلات قارچی و جوش خود سریعاً اقدام به خرید محصولات گوناگونی مثل صابون ضد جوش می‌کنند که هزینه‌ی بالایی هم دارند؛ اما از این موضوع غافل هستند که با استفاده از شامپو بدن می‌توانند از این مشکلات با هزینه بسیار پایین خلاص شوند.

برای خرید شامپو بدن به جای اینکه بیشتر به خاصیت خوشبوکنندگی آن توجه کنید، باید ببینید که پوست شما خشک است یا اینکه ساختاری چرب دارد. سپس بر اساس آن شامپو بدن خوب را انتخاب کنید. شامپوهای بدن شامل انواع گوناگونی هستند که می‌توان در دسته‌های زیر گروه‌بندی کرد.

  • شامپو بدن کرمی(کرم شستشو بدن)
  • شامپو بدن ژلی(ژل شستشو بدن)
  • شامپو بدن فوم(فوم شستشو بدن)
  • شامپو بدن روغنی(روغن شستشو بدن)

اما یک گروه‌بندی دیگر نیز وجود دارد که از نظر فرمولاسیون و ترکیبات به سه گروه شامپو بدن زنانه، شامپو بدن مردانه، شامپو بدن کودک(بچگانه) تقسیم می‌شود. حال این گروه‌ها هر یک دارای خواص متعددی هستند که شامل شامپوهایی با خاصیت ضد جوش، ضد قارچ، ضد خارش، سفید و روشن‌ کننده و لایه بردار برای انواع پوست چرب و خشک هستند.

بهترین مارک شامپو بدن نیز شامل برندهایی نظیر نیوا(Nivea)، داو(Dove)، پالمولیو(Palmolive)، فیروز(Firooz)، صحت(Sehat)، راپیدو(Rapido)، سینره(Cinere)، شون(Schon)، اکس(Axe)، فولیکا(Fulica)، ایوروشه(Yves Rocher)، لوکس(Lux)، میس ادن(Miss Eden) و کیو وی(QV) است. در ادامه به بررسی برخی محصولات از برندهای مذکور می‌پردازیم.

شامپو بدن تاپ شاپ مدل Argan Oil حجم 500 میلی لیتر مجموعه 12 عددی

شامپو بدن تاپ شاپ مدل Argan Oil مجموعه 12 عددی

حاویآرگان
مناسب پوستانواع پوست
مناسب برایآقایان و خانم‌ها
حجم500 میلی لیتر
کشور مبداایران
شماره مجوز56/14939
سایرترمیم و باز سازی سلول‌های پوست
مرطوب کننده پوست

روغن آرگان از هسته درخت آرگان بدست می آید که به دلیل خواص زیاد آن ، به روغن طلا معروف شده است. شامپو بدن حاوی روغن آرگان با حفاظت از سلول های پوست در مقابل عوامل مخرب محیطی موجب تقویت عملکرد، ترمیم و بازسازی سلول های پوست می شود. این محصول ضمن شستشوی کامل بدن ، در از بین بردن سلول‌های مرده‌ی پوست و طراوت بخشی و نرم شدن آن بسیار موثر است.

روغن آرگان موجود در این محصول، سرشار از ویتامین A، امگا 6 و امگا 9 است که ضمن تغذیه پوست بدن، آثار اگزما و جای زخم و جوش را ترمیم می کند. شامپو بدن حاوی روغن آرگان متشکل از مواد ارگانیک طبیعی می باشد که PH پوست بدن را متعادل می کند، پوست را مرطوب نگه داشته و الاستیسیته پوست را افزایش می دهد و به پوست آرامش می بخشد.

شامپو بدن اوسرین سری Dry Skin مدل PH5 Protection حجم 400 میلی‌لیتر

شامپو بدن اوسرین سری Dry Skin مدل PH5 Protection

مناسب پوستانواع پوست
مناسب برایآقایان، خانم‌ها، کودکان
حجم400 میلی لیتر
کشور مبداآلمان
شامپو بدن آدرا مدل Argan حجم 250 میلی لیتر مجموعه 12 عددی

شامپو بدن آدرا مدل Argan حجم 250 میلی لیتر مجموعه 12 عددی

حاویآرگان
مناسب پوستانواع پوست
مناسب برایآقایان و خانم‌ها
حجم250 میلی لیتر
کشور مبداایران
شماره مجوز56/14939
سایرحاوی ویتامین B5
حاوی نرمکننده‌های مناسب پوست بدن
ایجاد لطافت در پوست حین شست‌وشو
نرم‌کننده و مرطوب‌کننده

شامپو بدن آرگان آدرا حاوی عصاره روغن آرگان است و مناسب برای پوست‌های حساس و خشک تهیه شده است. شست‌وشوی بدن با شامپو شست‌وشوی بدن، هم راحت‌تر است و هم به‌صرفه‌اند. این شامپو، دارای ترکیباتی است که پوست بدن را نرم و لطیف می‌کند. عطر و بوی خوب این محصول از دیگر مزایا آن است و متاثر از وجود عصاره گیاه گوار است. شامپو بدن صحت در حجم 250 میلی‌لیتر، مدت زمان بسیار طولانی، نیاز شما را از مصرف صابون و ژل‌های شست‌وشو مرتفع می‌سازد. این محصول همچنین حاوی گلیسرین است که پوست خشک را کمی چرب و مرطوب می‌سازد تا حالت خشکی و حس کشش در آن از بین برود. این شامپو بدن محصولی مناسب برای تمام افراد بزرگ در خانواده است.

ژل شستشو بدن مون بلان مدل LEGEND حجم 300 میلی لیتر

ژل شستشو بدن مون بلان مدل LEGEND

مناسب پوستانواع پوست
مناسب برایآقایان
حجم300 میلی لیتر
کشور مبدافرانسه
شماره مجوز08690131006266
ژل شستشو صورت و بدن اوسرین مدل UREA REPAIR 5% حجم 400 میلی لیتر

ژل شستشو صورت و بدن اوسرین مدل UREA REPAIR 5%

مناسب پوستانواع پوست
مناسب برایآقایان، خانم‌ها، کودکان
حجم400 میلی لیتر
کشور مبداآلمان

این ژل شستشو منحصر به فرد همزمان همزمان می تواند مرطوب کننده، آبرسان و ضد خارش باشد.این ژل حاوی اوره %5 اوره می باشد که به واسطه آن به طور کامل خشکی پوست را از بین می ببرد.این ژل مناسب پوست خشک و خیلی خشک می باشد و قابل استفاده برای کودکان از بدو تولد می باشد.

شامپو بدن اسپانول مدل نمک دریایی حجم 500 میلی لیتر

شامپو بدن اسپانول مدل نمک دریایی

حاویعصاره نمک دریایی
مناسب پوستانواع پوست
مناسب برایآقایان , خانم ها , کودکان
حجم500 میلی لیتر
کشور مبدااسپانیا
شماره مجوز7416639920518100
شامپو بدن لیمپیو مدل Shea butter & Aloe vera حجم 400 میلی لیتر مجموعه 12 عددی

شامپو بدن لیمپیو مدل Shea butter & Aloe vera

حاویشی باتر
مناسب پوستانواع پوست
مناسب برایآقایان و خانم‌ها
حجم400 میلی لیتر
کشور مبداایران
شماره مجوز56/18076
سایرنرم کننده و مرطوب کننده پوست
حاوی گلیسرین، مواد نرم کننده و مرطوب کننده
جلوگیری از خشکی پوست
دارای PH سازگار با پوست

شامپو بدن لیمپیو با رایحه روغن شی باتر که پاک کننده و نرم کننده بسیار خوبی برای بدن است و حس تازگی وشادابی همراه با نرمی و لطافت به شما می بخشد.سرشار از ویتامین E وآنتی اکسیدان با اثر ضدرادیکالهای آزاد می باشد.عصاره روغن شی باتر باعث نرمی و لطافت پوست می گردد.

پک بهداشتی آقایان اینتسا مدل Capital Bag بسته 3 عددی

پک بهداشتی آقایان اینتسا مدل Capital Bag

مناسب پوستانواع پوست
مناسب برایآقایان
حجم500 میلی لیتر
کشور مبداایران
شماره مجوز1028186419759032
سایرحاوی عصاره آلوئه ورا
نرم کننده پوست

یکی از جدیدترین ارائه‌ها از برند اینتسا(Intesa)، پک بهداشتی مخصوص آقایان با عنوان «Capital Bag» است. این پک یک شامپوی بدن، یک اسپری خوشبو کننده بدن و یک عطر دارد که به همراه یک کیف بهداشتی زیپ دار ارائه شده است. شامپو بدن این پک یک ژل شست‌وشوی نشاطآور در حجک 250 میلی لیتر است. این محصول حاوی عصاره آلوئه‌ورا است و پوست را نرم ولطیف می‌کند. این ژل دارای ویژگی تونیک است که هم تقویت کننده و هم تمیز کننده پوست است.

در کنار آن اسپری بدن ارائه شده که به عنوان یک خوشبو کننده بدن ماندگاری 24 ساعته داشته و بدن را خوشبو و تازه نگه می‌دارد. این اسپری معمولی حاوی الکل است. این اسپری پوست بدن را معطر ساخته و در صورت تعریق رایحه خوبی از بدن متساعد می‌شود. این محصول در حجم 150 میلی لیتر به صورت در دار عرضه شده است. محصول دیگر عطری خوشبو با رایحه شیرین و گرم است. این عطر با ترکیبی تند و خوراکی گونه که از ترکیب میوه و چوب با رایحه طبیعت بدست آمده است. حجم این عطر 50 میلی لیتر است و برای روزهای پاییزی و سرد انتخاب مناسب‌تری است. این سه محصول درون یک کیف زیبا و زیپ دار قرار دارند که برای حمل لولزم بهداشتی آقایان به‌خصوص در سفر بسیار مناسب است.

شامپو بدن اسپانول مدل Piel Sana حجم 500 میلی لیتر

شامپو بدن اسپانول مدل Piel Sana

مناسب پوستانواع پوست
مناسب برایآقایان و خانم‌ها
حجم500 میلی لیتر
کشور مبداایران
شماره مجوز7931377861151182

انستیتو اسپانول در سال 1903 در شهر بارسلونا اسپانیا شروع به فعالیت نمود. در ابتدای کار این برند به دنبال استفاده از مواد اولیه گیاهی بومی کشور اسپانیا، به موفقیت‌های بی‌شماری دست یافت و در دهه 1920 به یکی از تولیدکنندگان برتر صابون‌های گیاهی در جنوب اروپا تبدیل شد.

این برند هم‌اکنون بیش از 300 قلم کالای مراقبت از پوست و مو و عطریات تولید می‌کند که در بیش از 50 کشور دنیا به فروش می‌رسد. این شامپو بدن از سری محصولات لاین PIEL SANA کمپانی اسپانول می باشد که کاملا ارگانیک بوده و در تولید آن از مواد شیمیایی که دارای اثرات جانبی و حساسیت زا هستند استفاده نشده است . این محصول کاملا بدون پارابن ها ، تری کلوزان و رنگ دهنده های مصنوعی تولید شده است.

پک بهداشتی استاویتا طرح 75 مجموعه 2 عددی

پک بهداشتی استاویتا طرح 75

مناسب پوستانواع پوست
مناسب برایآقایان و خانم‌ها
حجم400 میلی لیتر
کشور مبداایتالیا
شماره مجوز1181111859474848
شامپو بدن مردانه اکتیو سری Sport مدل Blue مقدار 400 گرم

شامپو بدن مردانه اکتیو سری Sport مدل Blue

مناسب پوستانواع پوست
مناسب برایآقایان
حجم400 میلی لیتر
سایرحاوی پروویتامین B5
برطرف‌کننده بوی بد

امتیاز نوشته

به این نوشته چه امتیازی میدی؟

میانگین امتیازها: 5 / 5. تعداد آرا: 2

این مطالب را هم بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا