۶۴٪ تخفیف ویژه فقط برای امروز

مشاهده محصولات شگفت‌انگیز
لوازم شخصی برقی

بهترین مدل ماشین اصلاح جیمی موی سر و بدن کدام است؟

بررسی قیمت و خرید ماشین اصلاح سر، صورت و بدن جیمی

ماشین اصلاح جیمی از تولیدات این برند چینی است که با نام Gemei آن را می‌شناسیم. این برند بیش از 15 سال تجربه در زمینه تولید لوازم شخصی برقی همچون انواع ماشین اصلاح سر و صورت و بدن، سشوار، اتوی مو، مسواک برقی و… دارد. ماشین‌های اصلاح این برند از پرفروش‌ترین انتخاب‌ها برای خرید هستند.

در ادامه این پست قصد داریم 7 تا از بهترین مدل ماشین اصلاح جیمی را با ویژگی‌هایی همچون ضدآب بودن و دارای چند سری شانه که بیشترین فروش را دارند به شما معرفی کنیم.

پیش از این نیز در صفحه بهترین ماشین اصلاح بدن مردانه به بررسی انواع ماشین‌های اصلاح برای سر، صورت و بدن پرداخته و برندهای مختلفی را مورد بررسی قرار دادیم. همچنین با نکاتی که باید پیش از خرید آنها را بررسی کنید به شما معرفی کردیم.

راهنمای خرید ماشین اصلاح جیمی

امروزه استفاده از ماشین اصلاح صورت و سر خیلی بیشتر از گذشته مورد استقبال قرار گرفته و به خاطر همین موضوع کمپانی‌های زیادی اقدام به تولید این دستگاه کرده‌اند. بسیاری از آقایان استفاده از این ابزار در خانه را راحت‌تر از روش‌های دیگر می‌دانند. به طوری که اگر سری به بازار فروش لوازم اصلاح صورت و بدن بزنید می‌بینید برندهای بسیاری هستند که در این زمینه با یکدیگر در حال رقابتند. یکی از آن کمپانی‌های معروف «جیمی» نام دارد.

برند جیمی یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین محصولات برقی در ایران به شمار می‌رود که البته جزو برندهای تولید داخل نیست اما کیفیت بسیار خوبی دارد. محصولات جیمی با هدف استفاده آسان جهت اصلاح و زیبایی موهای سر و صورت در آقایان تولید می‌شود. این برند با طراحی و تولید انواع ماشین‌های اصلاح، پرز، اپیلاتور، اتو مو، سشوار، موبر با کیفیت بالا درصد زیادی از بازار جهانی را سهم محصولات خود کرده و آنها را به بسیاری از نقاط دنیا صادر می‌کند بنابراین مشتریان زیادی در سراسر دنیا دارد.

محصولات جیمی

به طور کلی اگر بخواهیم همه محصولات جیمی را معرفی کنیم باید آنها در چند دسته طبقه‌بندی کنیم زیرا در هر دسته تعداد زیادی از این محصولات با کارایی‌های مشابه قرار دارد.

موبر و قیچی موماشین اصلاح مو و ابرو
انواع ماشین ریش تراشپرز پاک کن
فر کننده و صاف کننده موست ماشین های اصلاح مو و ریش
اپیلاتور و موکنسشوار

خرید ماشین اصلاح موی سر جیمی کد gm-805

بهترین مدل ماشین اصلاح جیمی موی سر و بدن کدام است؟

بررسی قیمت و مشاهده محصول

  • منبع انرژی: برق و باتری
  • تعداد شانه: ۴
  • خط زن: دارد
  • سایز شانه‌ها: ۳-۶-۹-۱۲
  • مدت زمان استفاده پس از شارژ: ۹۰دقیقه

محصول معرفی شده ماشین اصلاح سر و صورت جیمی مدل 805 است. جنس تیغه‌های این محصول استیل ضدزنگ است و مدت زمان شارژ شدن آن 1 ساعت و مدت شارژدهی آن 90 دقیقه می‌باشد . به همراه آن 4 عدد شانه و یک عدد روغن و یک عدد برس دراست . همچنین در کنار این ماشین اصلاح اهرمی جهت تنظیم تیغه نیز وجود دارد که با استفاده از آن می‌توان تغییرات مورد نظر را در اندازه برش اعمال نمود. این دستگاه را می‌توان هم با اتصال مستقیم به برق و هم به صورت بی‌سیم استفاده نمود.

خرید ماشین اصلاح سر و صورت جیمی مدل GM-6009

بهترین مدل ماشین اصلاح جیمی موی سر و بدن کدام است؟

بررسی قیمت و مشاهده محصول

  • منبع انرژی: آداپتور برق
  • اندازه اصلاح: ۰.۱
  • تعداد شانه: ۴
  • سایز شانه‌ها: ۳،۶،۹،۱۲

ماشین اصلاح سر و صورت جیمی مدل GM-6009 یک ماشین اصلاح خط زن است و علاوه بر خط زن بودن می‌تواند موی سر و صورت شما را نزدیک به صفر کوتاه نماید. در بسته‌بندی این محصول 4 عدد شانه کوتاهی با سایزهای 3،6،9،12 وجود دارد که به شما کمک می‌کند، اصلاحی با اندازه دلخواه داشته باشید. گفتنی است یکی از مزایای این ماشین اصلاح شارژی بودن آن است.

خرید ماشین اصلاح موی سر و صورت و بدن جیمی مدل GM-6052

بهترین مدل ماشین اصلاح جیمی موی سر و بدن کدام است؟

بررسی قیمت و مشاهده محصول

  • منبع انرژی: آداپتور برق
  • تعداد شانه: ۴
  • مدت زمان استفاده پس از شارژ: ۶۰ دقیقه
  • مدت زمان شارژ: 480 دقیقه
  • وزن: ۲۰۶ گرم

ماشین اصلاح موی سر و صورت و بدن جیمی مدل GM-6052 یک ماشین اصلاح مناسب برای رفع تمام نیازها است. در این مدل کمترین طول اصلاح تیغه برابر 0.5 میلی‌متر است. همچنین برای اینکه بتوان موهای سر و صورت را در اندازه‌های بیشتر از 0.5 میلی‌متر کوتاه کرد، می‌توان از چهار شانه‌ی ارائه‌شده همراه دستگاه استفاده کرد. این ماشین اصلاح را می توان در مدت 480 دقیقه توسط آداپتور 3 ولتی با شدت جریان ۱۰۰۰ میلی‌آمپر شارژ کرد و مدت زمان استفاده مفید از دستگاه 60 دقیقه است.

ماشین اصلاح جیمی مدل GM-792

بهترین مدل ماشین اصلاح جیمی موی سر و بدن کدام است؟

بررسی قیمت و مشاهده محصول

  • منبع انرژی: آداپتور برق
  • تعداد شانه: ۴ عدد
  • سایز شانه‌ها: ۳، ۶،۹ و ۱۲
  • مدت زمان استفاده پس از شارژ: ۴۵ دقیقه

ماشین اصلاح ضد آب جیمی، محصولی کاملاً کاربردی با طراحی نوین است. این ماشین اصلاح دارای طراحی ارگونومیک است که می‌توانید به سادگی آن را در دست بگیرید و مورد استفاده قرار دهید. دو ویژگی بارز ریش تراش جیمی مدل GM-792 را می‌توان قابلیت شارژ و همچنین مقاومت در برابر آب دانست که استفاده از آن را در هر شرایطی برای شما بسیار ساده‌تر می‌کند.

جیمی در کنار قابلیت تنظیم اندازه کوتاهی مو، چهار شانه مختلف را هم دارد. ریش تراش ضد آب Gemei با دو درجه تنظیم موتور، قابل استفاده جهت اصلاح سر، صورت، بدن و خط انداختن می‌باشد .با توجه به ضد آب بودن ماشین اصلاح جیمی، شما بسیار در استفاده از آن راحت تر خواهید بود.

بهترین ماشین اصلاح موی سر و صورت جیمی مدل GM832

بهترین مدل ماشین اصلاح جیمی موی سر و بدن کدام است؟

بررسی قیمت و مشاهده محصول

  • منبع انرژی: آداپتور برق
  • مدت زمان استفاده پس از شارژ: ۶۰ دقیقه
  • مدت زمان شارژ: ۲۴۰ دقیقه
  • وزن: ۲۰۰ گرم
  • جنس تیغه: استیل ضد زنگ

ماشین اصلاح جیمی مدل GM832 ساخت شرکت جیمی است. کاربرد این ماشین اصلاح جیمی مدل ۸۳۲ در سالن‌ها و مصرف شخصی می‌باشد. این مدل از ماشین اصلاح جیمی دارای چهار شانه با شماره‌های ۳mm 6mm 9mm 12mm است. علاوه براین قابلیت تنظیم اصلاح با کلید تعبیه شده در کنار ماشین اصلاح جیمی اندازه اصلاح را ۱/۳mm ،۱/۶ ،۱/۹ ،۱/۰ تنظیم می‌کند.

حداقل اندازه اصلاح در ماشین اصلاح جیمی ۱/۳ است. کارکرد این ماشین بصورت شارژی و برق مستقیم می‌باشد. با یکبار شارژ یک ساعت بطور مداوم می‌توانید استفاده کنید. شارژ اولیه این ماشین ۶ الی ۸ ساعت می‌باشد. جنس تیغه استیل ضد زنگ است.

خرید بهترین ماشین اصلاح سر و صورت جیمی مدل GM-609

بهترین مدل ماشین اصلاح جیمی موی سر و بدن کدام است؟

بررسی قیمت و مشاهده محصول

  • منبع انرژی: باتری قابل شارژ
  • تعداد شانه: ۵
  • سایر مشخصات: دارای اهرم تنظیم طول اصلاح، قابلیت تنظیم سرعت در دو حالت، بدنه‌ی خوش‌ساخت و با دوام
  • سایز شانه‌ها: ۴-۸-۱۲-۱۶-۲۰
  • مدت زمان استفاده پس از شارژ: ۳۰ دقیقه

ماشین اصلاح جیمی مدل «GM-609» دستگاهی برای اصلاح موهای سر و صورت با اهرم تنظیم طول اصلاح و باتری قابل شارژ است. سر ماشین اصلاح به شکل تریمر است که از دو تیغه‌ی فلزی لغزان روی یکدیگر تشکیل شده است. فاصله‌ی بین این دو تیغه، طول اصلاح را تعیین می‌کند.

برای تغییر این فاصله یک اهرم چرخان در پشت تیغه کار گذاشته شده است که با حرکت آن، طول اصلاح از 0.5 تا 2.5 میلی‌متر تغییر می‌کند. از آنجایی که این ماشین اصلاح برای اصلاح موهای سر نیز می‌باشد، به اندازه‌هایی بیشتر از 2.5 میلی‌متر نیاز است. برای این منظور می‌توان یکی از 5 شانه‌ای که همراه دستگاه ارائه شده است را استفاده کرد.

این شانه‌ها به شکل کشویی روی تیغه نصب می‌شوند. طول اصلاح شانه‌ها به ترتیب 4، 8، 12، 16 و 20 میلی‌متر است. انرژی ریش‌تراش دینگ لینگ از باتری قابل شارژ آن تأمین می‌شود. مدت‌زمان شارژ کامل باتری 8 ساعت و زمان شارژدهی آن 30 دقیقه است.

برای شارژ کردن دستگاه یک پایه‌ی شارژ همراه آن ارائه شده است. ماشین اصلاح به صورت خوابیده روی پایه قرار می‌گیرد و توسط سوکت های انتهایش شارژ می‌شود. آداپتور برق را نمی‌توان مستقیماً به ماشین اصلاح وصل کرد، بنابراین نمی‌توان به شکل با سیم از دستگاه استفاده کرد. سرعت موتور دستگاه را توسط دکمه‌ی روی بدنه می‌توان در دو حالت تنظیم کرد. سرعت متوسط برای موهای صورت با مصرف انرژی کم و سرعت زیاد برای اصلاح موهای سر با مصرف انرژی زیاد مناسب است. تیغه‌ی ماشین اصلاح را می‌توان جدا کرده و تمیز کرد.

ماشین اصلاح سر و صورت جیمی مدل GM-6008

بهترین مدل ماشین اصلاح جیمی موی سر و بدن کدام است؟

بررسی قیمت و مشاهده محصول

  • منبع انرژی: آداپتور برق
  • تعداد شانه: ۴
  • سایز شانه‌ها: ۳-۶-۱۰-۱۳
  • مدت زمان استفاده پس از شارژ: ۶۰ دقیقه
  • مدت زمان شارژ: ۱۸۰ دقیقه

ماشین اصلاح جیمی مدل GM-6008 به دلیل قدرت بالای موتور و تیغه‌های برنده و تیزش یکی از بهترین‌های برند پرو جیمی است این دستگاه می‌تواند برای استفاده شخصی و آرایشگاه‌ها نیز مورد استفاده قرار گیرد. بوسیله اهرم قابل تنظیمی که در سمت چپ دستگاه تعبیه شده می‌توان سایز اصلاح را بصورت دستی تنظیم نمود و همزمان به وسیله 4 شانه کمکی که همراه این دستگاه قرار داده شده، کار را بیش از پیش راحت‌تر می‌کند. این دستگاه با دارا بودن بدنه ارگونومیک و خوش دست مناسب استفاده طولانی است به گونه‌ای که اصلا احساس خستگی به استفاده کننده القا نخواهد کرد.

سوالات مرتبط در رابطه با خرید ماشین اصلاح جیمی

مارک جیمی ساخت کجاست؟

برند تجاری جیمی ساخت کشور چین است. شرکت Yiwu Gemei حدود ۱۵ سال سابقه تولید لوازم برقی بهداشتی را دارد و یکی از معتبرترین شرکتهای چینی در حوزه تولید این محصولات می‌باشد.

قیمت ماشین اصلاح جیمی چند است؟

قیمت ماشین اصلاح جیمی در بازار ایران بسیار اقتصادی و به‌صرفه است و از قیمت خیلی خوبی برخوردار است و رنج قیمتی 250 هزار تومان تا 500 تومان است.

آیا ماشین اصلاح ضدآب را می‌توان با آب شست؟

توصیه می‌کنیم هرگز بدنه ماشین اصلاح را حتی اگر ضد آب است، مستقیماً شستشو ندهید، در عوض می‌توانید از یک پارچه مرطوب و تمیز برای پاک کردن کثیفی از سطح ماشین اصلاح استفاده کنید.

امیدواریم این مطلب برای انتخاب و خرید ماشین اصلاح جیمی به شما کمک کرده باشد تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. خواندن راهنمای خرید بهترین ریش تراش و راهنمای خرید موزن گوش و بینی هم به شما توصیه می‌شود. در پایان اگر تجربه‌ای در خرید ماشین اصلاح جیمی دارید و مدل‌هایی که معرفی شده را استفاده کرده‌اید، خوشحال خواهیم شد که نظرات و تجربیات خود را از بخش نظرات برای ما ارسال کنید. همچنین اگر سوالی در خصوص خرید ماشین اصلاح جیمی دارید از بخش نظرات اعلام کنید تا شما را راهنمایی کنم.

امتیاز نوشته

به این نوشته چه امتیازی میدی؟

میانگین امتیازها: 5 / 5. تعداد آرا: 2

این مطالب را هم بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا