۶۴٪ تخفیف ویژه فقط برای امروز

مشاهده محصولات شگفت‌انگیز
لوازم جانبی خودرو

بهترین دوربین دنده عقب آینه ای برای انواع خودرو کدومه؟

راهنمای خرید دوربین دنده عقب خودرو آیینه ای برای انواع ماشین

دوربین دنده عقب آینه ای وسیله‌ای برای خودرو است که با نصب آن در روی سپر خودرو می‌توانید ماشین را به یک دوربین مجهز کنید. این دوربین دارای یک آیینه مخصوص با نمایشگر است که در هنگام استفاده صفحه نمایش آن فعال شده و می‌توانید به‌راحتی درون آینه عقب خودرو را در صفحه نمایش مشاهده کنید. در مواقعی هم که نیاز به استفاده نیست به راحتی یک لمس کردن نمایشگر غیرفعال می‌شود. البته این حالت برای زمانی است که خودرو در حالت دنده عقب قرار داشته باشد.

در این پست قصد داریم به معرفی و بررسی 10 مدل از بهترین دوربین دنده عقب خودرو از نوع آینه‌ای برای انواع ماشین پرداخته و ببینیم که هر یک از این محصولات دارای چه ویژگی‌هایی هستند.

دوربین دنده عقب آینه ای خودرو کد 100- DR

آینه مانیتوردار و دوربین دنده عقب خودرو کد 100- DR

این محصول منحصر بفرد که در قالب یک آینه خودرو طراحی شده است، یک اینه باشیشه مخصوص برای شکست شدت نور خودروهای عقبی و راحتی چشم در شب می باشد و کمپانی سازنده برای راحتی کار یک مانیتور 10 اینچ لمسی را بصورت هوشمندانه ای داخل خود آینه طراحی و جانمایی کرده است و این سیستم این قابلیت را نیز دارد که بدون نیاز به تغییر جای دوربینهای جلو و عقب, از داخل خودرو و از طریق مانیتور لمسی تصویر دوربینها را در جهت های بالا و پایین تنظیم کرد تا شما عزیزان براحتی بتوانید تصاویر دوربین دنده عقب و جلو را در زوایای مختلف به دلخواه ملاحظه بفرمایید.

شامل یک دوربین با لنز 6 لایه و با کیفیت فول اچ‌دی برای تصویر برداری از جلوی خودرو و یک دوربین با کیفیت فول اچ‌دی و لنز 6 لایه دید در شب برای عقب خودرو و به همراه خطوط نشانگر فاصله اشیا از خودرو در حالت دنده عقب نیز می‌باشد. یک دستگاه DVR مرکزی که نیز در آینه جاسازی شده که هم زمان با استارت خودرو شروع به ضبط وقایع و تصاویر جلو و عقب خودرو بصورت مداربسته با کیفیت FULL HD می‌نماید و با توجه به قابلیت اتصال رم تا حجم 32 گیگابایت ضبط تصاویر را برای شما امکان پذیر می نماید.

در همین زمینه بخوانید: بهترین دوربین فیلمبرداری ماشین چی بخریم؟

باتوجه به امکان عکس برداری با کیفیت 5 مگاپیکسل قابلیت ثبت عکسهای باکیفیت را برای شما فراهم می کند. این محصول از سیستم G-Sensor نیز پشتیبانی می‌نماید.

تکنولوژی G-Sensor هنگامی که خودرو در حالت خاموش شدن یا همان حالت پارک رها شده باشد، به محض احساس کوچکترین ضربه و یا لرزش در بدنه خودرو بصورت کاملا اتوماتیک روشن شده و شروع به ضبط صدا و تصاویر دوربینهای جلو و عقب می نماید.

محصول فوق قابلیت نصب بر روی انواع خودروهای سبک و سنگین را با توجه به مبدل 12-24 ولت دارد. و در کل باید گفت که بهترین و کاربردی ترین وسیله برای ثبت وقایع و مناظر و خاطرات خوش سفرهای جاده ای با کیفیت بسیار بالای صدا و تصویر می باشد.

آینه مانیتوردار و دوربین دنده عقب کلارو مدل CL-2029

آینه مانیتوردار و دوربین دنده عقب کلارو مدل CL-2029

آینه مانیتوردار و دوربین دنده عقب خودرو کد 70- DR

آینه مانیتوردار و دوربین دنده عقب خودرو کد 70- DR

این محصول هم تقریباً همان ویژگی‌های محصول قبل را دارد. امکان عکس برداری با کیفیت 5 مگاپیکسل در قالب یک مانیتور 7 اینچ لمسی آن را به گزینه‌ای عالی تبدیل کرده است. این محصول علاوه بر سیستم پارکینگ مانیتورینگ که قابلیت ضبط هوشمند را دارد، از سیستم G-Sensor نیز پشتیبانی می نماید.

محصول فوق قابلیت نصب بر روی انواع خودروهای سبک و سنگین را با توجه به مبدل 12-24 ولت را دارد.

آینه مانیتوردار و دوربین دنده عقب کلارو مدل CL-459DV

آینه مانیتوردار و دوربین دنده عقب کلارو مدل CL-459DV

دوربین دنده عقب آینه ای مانیتوردار خودرو کد 43 – DR

آینه مانیتوردار و دوربین دنده عقب خودرو کد 43 - DR

در این دوربین آینه ای عقب خودرو از یک دوربین با کیفیت فول اچ‌دی برای تصویر برداری از جلوی خودرو و یک دوربین با کیفیت عقب که از 4 عدد لامپ ال‌ای‌دی همراه نشانگر فاصله اشیا از خودرو در حالت دنده عقب استفاده شده است. یک دستگاه دی‌وی‌ار مرکزی هم دارد که قابلیت اتصال رم تا حجم 32 گیگابایت برای ضبط تصاویر را خواهد داد.

از یک دوربین 5 مگاپیکسل برای عکس برداری نیز استفاده شده و مشابه محصولات قبلی از فناوری مانیتورینگ پارکینگ همراه با سیستم G-Sensor بهره می‌برد.

در همین زمینه بخوانید: خرید کنسول وسط خودرو

این امر به شما کمک می کند تا در صورتی که خودروی خود را خاموش کرده و در حالت پارک می باشد، در صورتی که شخصی اقدام به انجام اموری مانند تصادف با خودرو شما و یا کشیدن خطوط بر روی بدنه ماشین کند دستگاه با تشخیص لرزش بصورت اتوماتیک با کمک باطری یدکی که در خود محصول جاسازی شده روشن می شود و از اتفاقات رخ داده بصورت مخفیانه تصویر برداری خواهد نمود.

آینه مانیتوردار و دوربین دنده عقب خودرو زنوتیک مدل TFT

آینه مانیتوردار و دوربین دنده عقب خودرو زنوتیک مدل TFT

آینه مانیتوردار و دوربین دنده عقب خودرو مدل dan717

آینه مانیتوردار و دوربین دنده عقب کلارو مدل CL-459DV

ضبط تصاویر مقابل خودرو با کیفیت فول HD به همراه دوربین عقب خودرو ضبط خودکار به محض وارد شدن ضربه به خودرو با ایجاد حرکت مقابل خودرو “LCD 4.3 اینچ زاویه دید 170 درجه پشتیبانی از SD CARD تا 32 گیگابایت دید در شب قابلیت عکاسی از تصاویر این محصول منحصربه‌فرد که در قالب یک آینه خودرو طراحی شده است یک سیستم جامع و کاربردی می باشد که شامل یک دوربین با کیفیت Full HD برای تصویر برداری از جلوی خودرو و یک دوربین با کیفیت برای عقب خودرو که دارای نشانگر فاصله نیز می باشد و یک یک دستگاه مرکزی که در خود آینه طراحی شده است که قابلیت اتصال رم تا حجم 32 گیگابایت برای ضبط تصاویر می باشد تشکیل شده است.

در همین زمینه بخوانید: بهترین مبدل‌های برق خودرو برای ماشین

برای راحتی کار یک مانیتور 4.3 اینچی را بصورت هوشمندانه ای داخل خود آینه طراحی و جانمایی کرده است تا شما عزیزان براحتی بتوانید تصاویر دوربین را ملاحظه بفرمایید.این محصول علاوه بر سیستم Motion Detection که قابلیت ضبط هوشمند می باشد (ضبط در صورت تشخیص حرکت) از سیستم G-Sensor نیز پشتیبانی می نماید.تکنولوژی G-Sensor را می توان هوشمندانه ترین سیستم در طراحی این قبیل دوربین ها دانست که عملکرد آن بدین صورت می باشد که در صورتی که این سیستم خاموش باشد با تشخیص لرزش، محصول بصورت کاملا اتوماتیک روشن شده و شروع به ضبط تصویر می نماید این امر به شما کمک می کند.

تا در صورتی که خودروی خود را خاموش کرده و در حالت پارک می باشد در صورتی که شخصی اقدام به انجام اموری مانند تصادف با خودرو شما و یا کشیدن خطوط بر روی بدنه ماشین کند دستگاه با تشخیص لرزش بصورت اتوماتیک با کمک باطری یدکی که در خود محصول جاسازی شده روشن می شود و از اتفاقات رخ داده تصویر برداری خواهد نمود

آینه مانیتوردار و دوربین دنده عقب کلارو مدل CL-2039

آینه مانیتوردار و دوربین دنده عقب کلارو مدل CL-2039

آینه مانیتوردار و دوربین دنده عقب زنوتیک مدل 433

آینه مانیتوردار و دوربین دنده عقب زنوتیک مدل 433

این آینه ها محصولی نوآور و فوق العاده برای حذف ریموت‌های مختلف و دست و پاگیر هستند که مانیتور دنده عقب و آینه عقب و ریموت داپلیکیتور را در یک محصول یکپارچه جمع‌آوری می‌کند.

آینه مانیتوردار و دوربین دنده عقب کلارو مدل CL-2079

آینه مانیتوردار و دوربین دنده عقب کلارو مدل CL-2079

امتیاز نوشته

به این نوشته چه امتیازی میدی؟

میانگین امتیازها: 3.6 / 5. تعداد آرا: 19

این مطالب را هم بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا