۶۴٪ تخفیف ویژه فقط برای امروز

مشاهده محصولات شگفت‌انگیز
لوازم آرایشی

معرفی و خرید محصولات آرایشی این لی با قیمت مناسب

خرید محصولات این لی با قیمت ارزان

برندهای ایرانی زیادی در زمینه تولید و عرضه محصولات آرایشی فعالیت دارند که هر ساله برندهای جدیدی به این لیست اضافه می‌شود. یکی دیگر از مارک‌هایی که چند سالی است موفق شده به استانداردهای جهانی نزدیک شود محصولات این لی است که در زمینه تولید لوازم آرایشی گوناگونی مانند انواع رژ لب مایع و جامد، کرم پودر، پاک کننده لوازم آرایش، پنکیک و سایه چشم فعالیت دارد.

در این پست قصد داریم به بررسی برند این لی (inlay) پرداخته و محصولات مختلفی که این برند تولید می‌کند را به شما معرفی کنیم. در صورتی که به دنبال این سوال هستید تا ببینید برند این لی خوبه یا نه؟ تا انتهای این پست با ما همراه باشید.

کرم پودر این لی مدل Vanilla Cream شماره 12 حجم 40 میلی لیتر

کرم پودر این لی مدل Vanilla Cream شماره 12 حجم 40 میلی لیتر

برای هر خانمی داشتن پوستی صاف و یکدست از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. در این راستا کرم‌پودرها به‌عنوان یک زیرساز به شما کمک می‌کند. کرم‌پودر این لی از ماندگاری مناسبی برخوردار است و جلوه‌ای مات را روی پوستتان نشان می‌دهد. لابراتور گیاهی «طبیعت زنده» از سال 1376 در زمینه‌ی تولید محصولات آرایشی‌بهداشتی فعالیت می‌کند و محصولات آرایشی را با نام برند این‌لی به بازار عرضه کرده است و با کیفیتی در سطح جهانی رقابت می‌کند.

ساختار سبک و در عین حال قدرت پوشانندگی بالای کرم پودر این لِی سبب شده تا این محصول به عنوان محصولی منحصر به فرد شناخته شود. در انتخاب کرم پودر به این نکته توجه داشته باشید که قرار نیست رنگ پوست خود را تغییر دهید. تنها می‌خواهید رنگی یکدست در صورت خود داشته باشید پس مناسب‌ترین رنگ برای شما رنگ پوست شما است.

در همین زمینه بخوانید: خرید کرم پودر برای انواع پوست

فرمولاسیون ویژه این کرم پودر چهره شما در تمام طول روز مات و طبیعی نشان می‌دهد و از ایجاد ظاهر براق به‌ویژه روی بینی و پیشانی جلوگیری می کند، جلوه مات این محصول بر روی پوست باعث حذف براقی پوست در افراد با پوست چرب می گردد.

این نوع کرم‌پودر در برابر گرمای محیط که باعث تعریق بیش از حد شده مقاوم است و اثری از ماسیدگی کرمپودر روی پوستتان شاهد نخواهید بود. کرم‌پودر این لی مدل «Invory» به شماره‌ی 12 و تن رنگ متوسط روشن و پوشش‌دهی بالا جلوه‌ای مات روی پوستتان نشان می‌دهد که همین موضوع آرایش صورت را طبیعی‌تر نشان می‌دهد.

شماره رنگ12
بر اساس رنگ پوستمتوسط
ظرفیت40 میلی‌لیتر
فاقد چربیخیر
SPFندارد
نوع محفظه نگه دارندهتیوپی
جنس محفظه نگه دارندهپلاستیک
کشور مبدا برندایران
سایر توضیحاتدارای پوشش بسیار عالی و مناسب
ایجاد جلوه ای مات و طبیعی
مقاوم در برابر گرما، تعریق و رطوبت
پایه رنگ: وانیلی

پنکیک این لی مدل Peach شماره 22

پنکیک این لی مدل Peach شماره 22

زیبایی هر خانمی با استفاده از لوازم آرایشی تشدید خواهد شد. استفاده از پودرهای فشرده در تثبیت و افزایش ماندگاری آرایش روی صورتتان تاثیرگذار است. . پنکیک این‌لی فاقد چربی است و جلوه‌ای مات را روی صورتتان ایجاد خواهد کرد. لابراتور گیاهی «طبیعت زنده» از سال 1376 در زمینه‌ی تولید محصولات آرایشی‌بهداشتی فعالیت می‌کند و محصولات آرایشی را با نام برند این‌لی به بازار عرضه کرده است و با کیفیتی در سطح جهانی رقابت می‌کند.

پنکک های این لِی به راحتی بر روی پوست پخش می شوند و با قابلیت پوشانندگی مناسب پوستی صاف و یکدست را ایجاد می نمایند. پوست‌های چرب در هنگام خرید باید حتما به فاقد چربی بودن محصول توجه کنند در غیر این صورت استفاده از محصولاتی که با پوستشان سازگاری ندارد در تشدید چربی پوست کمک کرده و در افزایش جوش‌های زیر پوستی خود قدم برداشته‌اند.

در همین زمینه بخوانید: خرید پنکیک ارزان و نکاتی که باید در هنگام خرید توجه کنید

این محصول با لیبل فاقد چربی برای آن دسته از افرادی که پوست چربی دارند مناسب است. پنکک این لِی دارای جلوه ای مات و طبیعی بوده و حالت پوسته پوسته شدن و یا ماسیدگی بر روی پوست ایجاد نمی‌کند. پنکیک به پوست جلوه‌ای صاف، مات و یکدست می‌دهد که معمولا در آخرین مرحله آرایش استفاده می‌شود، البته این نوع پنکیک با حالت ماتی که روی پوست ایجاد می‌کند چربی اضافه پوست را می‌گیرد.

پنکیک این‌لی مدل «Golden Sand» به شماره‌ی 22 و تن رنگ متوسط در یکدست شدن پوستتان نقش دارد و برای آن دسته از خانم‌هایی که پوست چربی دارند ایده‌آل است.

شماره رنگ22
پایه رنگمتوسط
بر اساس رنگ پوستروشن , متوسط
SPFندارد
آینهدارد
کشور مبدا برندایران
سایر توضیحاتماندگاری طولانی
فاقد چربی
جلوه‌ای مات و طبیعی
دارای پوشش‌دهی مناسب
بافت سبک و نرم

سایه چشم این لی مدل Black Amber شماره 040

سایه چشم این لی مدل Black Amber شماره 040

سایه چشم یکی از ملزومات آرایشی چشم است که با طیف رنگی گسترده می‌توان آن را با لباس و یا حتی کیف و کفشمان ست کنیم. سایه‌چشم این‌لی دارای چها رنگ در یک طیف رنگی است که از ماندگاری بالایی برخوردار است. لابراتور گیاهی طبیعت زنده در سال 1376 در زمینه تولید محصولات آرایشی-بهداشتی فعالیت می‌کند و محصولات آرایشی را با نام برند این‌لی «INLAY» به بازارعرضه کرده است و با کیفیتی در سطح جهانی رقابت می‌کند.

یکی از مزایای اصلی سایه‌های چهار رنگ، وجود رنگ های هماهنگ با یکدیگر در یک پالت و امکان ایجاد رنگی منحصر به فرد و خاص است. سایه‌های این‌لی با بافت مخملی به راحتی بر روی پلک پخش می شود و به مدت طولانی ثابت خواهد ماند.

در همین زمینه بخوانید: 10 تا از بهترین سایه‌های چشم

وجود یک رنگ روشن به عنوان رنگ پایه در هر پالت سبب می شود دوام رنگ ها ی دیگر افزایش یابد و حالتی نافذ و گیرا در چشمانتان ایجاد کند. معمولاً از سایه‌ی چشم برای جذاب‌تر کردن و جلوه دادن به چشم استفاده می‌شود. سایه چشم نه تنها در نشان دادن حالت چشم تاثیرگذار خواهد بود بلکه می‌تواند در جلوه دار کردن رنگ چشم هم کاربرد دارد.

این محصول دارای برس با دو سری متفاوت و آینه است که استفاده از آن را برای هر خانمی راحت کرده است. سایه چشم این‌لی مدل «Black Ambre» به شماره‌ی 040 و تن رنگ آبی خاکستری، دودی، طوسی و سفید با طیف رنگی هماهنگ چشمان گیرا و نافذی را نشان خواهد داد.

شماره رنگ040
جلوه رنگمات
آینهدارد
کشور مبداء برندایران
سایر توضیحاتدارای بافت سبک و مخملی
ماندگاری طولانی
پوششی یکدست در سطح پلک
دارای برس دو سری مختلف
با 4 رنگ اصلی دودی، طوسی، خاکستری و سفید

رژگونه این لی مدل Peach شماره 03

رژگونه این لی مدل Peach شماره 03

زمانی که آماده رفتن به مهمانی هستید با استفاده از لوازم آرایشی می‌توان زیبایی چهره را بیشتر نشان داد. در مرحله‌ی آخر آرایش استفاده از رژگونه نه تنها در برجسته نشان دادن گونه بلکه در بشاش شدن چهره نقش دارد. رژگونه که توسط کمپانی این‌لی تولید شده از ماندگاری بالا و بافت سبکی برخوردار است. لابراتور گیاهی طبیعت زنده در سال 1376 در زمینه تولید محصولات آرایشی-بهداشتی فعالیت می‌کند و محصولات آرایشی را با نام برند این‌لی«INLAY» به بازارعرضه کرده است و با کیفیتی در سطح جهانی رقابت می‌کند.

این محصول دارای برس و آینه است و با فضای محدودی که اشغال می‌کند در هر نوع کیف آرایشی جای داده می‌شود. رژگونه صرفا برای خانم‌هایی که گونه‌ی برجسته‌ای دارند قابل استفاده نیست بلکه خانم‌هایی که گونه‌های پنهانی دارند با استفاده از این محصول می‌توانند زیبایی چهره‌شان را تشدید کنند.

در همین زمینه بخوانید: راهنمای خرید رژ لب مایع

این‌لی در فرمولاسیون این نوع رژگونه از موادی استفاده کرده است که استفاده به مدت طولانی پوست صورتتان را خشک نمی‌کند و تا پایان روز به همان حالت باقی می‌ماند. یکی از معیارهای انتخاب رژگونه سازگاری آن با رنگ پوست خواهد بود که می‌توان رنگ آن را با سایه و حتی رژلب خود نیز ست کرد.

این محصول از نوع تک رنگ و مات است که اگر با استفاده از برسی که در ان قرار گرفته انجام شود در افزایش ماندگاری آن سهیم خواهیم بود. رژگونه این‌لی مدل «Peach» به شماره‌ی 03 و تن رنگ صورتی گونه‌‌هایتان را برجسته نشان داده و با بافت سبک و رنگ ملایم با هر نوع رنگ پوستی سازگاری دارد.

شماره رنگ03
وزن7 گرم
کشور مبدا برندایران
سایر توضیحاتدارای بافت سبک و نرم
دارای خواص مرطوب کنندگی پوست
افزایش برجستگی گونه
با ماندگاری طولانی
دارای برس و آینه
تن رنگ: صورتی

رژ لب جامد این لی مدل Kindness شماره 580

رژ لب جامد این لی مدل Kindness شماره 580

با استفاده از رژ‌لب می‌توان فرم و حالت لب را به شکل زیباتری نشان داد؛ فقط باید بدانید چه رنگی مناسب پوست صورت شماست. رژلب «این‌لی» از نوع جامد و مات است که ماندگاری بالایی دارد و با استفاده از رنگدانه‌های طبیعی، رنگی طبیعی به لب می‌دهد.

لابراتور گیاهی طبیعت زنده از سال 1376 در زمینه‌ی تولید محصولات آرایشی-بهداشتی فعالیت دارد و محصولات آرایشی را با نام برند «این‌لی» (INLAY) به بازارعرضه کرده است و با کیفیت محصولاتش با محصولاتی در سطح جهانی رقابت می‌کند. اگر هنگام آرایش لب دوست دارید لب‌های برجسته‌ای داشته باشید، بهتر است از مداد لب و رژلبی با یک تن رنگ در زیر خط لب استفاده کنید و اگر لب‌های پهنی دارید بهتر است مداد لب را داخل لب استفاده کنید تا کمی باریک به نظر برسد.

در همین زمینه بخوانید: راهنمای خرید رژ لب جامد ارزان

این محصول با ساختاری سبک و لطیف، رطوبت لب را حفظ کرده و از ایجاد خشکی و پوسته‌پوسته‌شدن لب‌ها جلوگیری می‌کند. این‌لی در فرمولاسیون این دسته از محصولات خود سرب به کار نبرده و از مرغوب‌ترین مواد آرایشی در تولیدات خود استفاده کرده است. ساختار ویژه‌ی این رژ‌لب‌ها لطافت و نرمی خاصی به لب‌ها می‌بخشد و رنگی بسیار طبیعی و پوششی مناسب روی لب‌ها ایجاد می‌کند که اثر آن به مدت طولانی ماندگار خواهد بود.

رژ‌لب این‌لی مدل «Kindness» به شماره‌ی 580 و تن رنگ صورتی، رنگی طبیعی به لب می‌دهد که با ماندگاری بالا برای استفاده در طول روز مناسب است.

شماره رنگ580
وزن4 گرم
ویتامینندارد
SPFندارد
کشور مبدا برندایران
شماره مجوز6260374026004
صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
سایر مشخصاتدارای ماندگاری طولانی
دارای مواد مرطوب کننده جهت حفظ رطوبت لب
فاقد سرب و مواد آلرژی زا
قابلیت پوشش دهی کامل لب
حاوی رنگدانه های طبیعی

رژ لب مایع این لی مدل Ruby Glow شماره M250

رژ لب مایع این لی مدل Ruby Glow شماره M250

رژلب‌ها بسته به نوع جامد و مایع بودن انتخاب را برای شما متفاوت کرده است. رژلب‌های مایع با برقی که روی لب ایجاد می‌کنند تا حدودی حجم لب را افزایش می‌دهند. رژلب مایع «این‌لی» از ماندگاری طولانی مدتی برخوردار است. در فرمولاسیون این رژلب از مواد مرطوب‌کننده استفاده شده است.

لابراتور گیاهی «طبیعت زنده» از سال 1376 در زمینه‌ی تولید محصولات آرایشی‌بهداشتی فعالیت می‌کند و محصولات آرایشی را با نام برند این‌لی به بازار عرضه کرده است و با کیفیتی در سطح جهانی رقابت می‌کند. رژلب این‌لی برقی ملایم و زیبا روی لب ایجاد می‌کند که با بهره‌گیری از مواد مرطوب‌کننده، شادابی و طراوت لب را حفظ می‌کند.

یکی از مشکلات رژلب‌های مایع چسبندگی است که روی لب ایجاد می‌کنند و استفاده‌ی طولانی مدت از آن، باعث ماسیدگی روی لب خواهد شد؛ اما باید گفت این محصول (رژلب این‌لی) با نداشتن چسبندگی و پخش‌پذیری مناسب، نظر اکثریت را به خود جلب کرده است.

در این نوع رژلب از رنگدانه‌های طبیعی استفاده شده که رنگی طبیعی را روی لب ایجاد می‌کند و می‌توان آن را با آرایش چشم و یا صورت تطبیق داد. یکی از مزیت‌های اصلی که این محصول دارد فاقد سرب و مواد آلرژی‌زاست که وجود این نوع مواد برای پوست ضرر داشته و عامل ایجاد مسمومیت سلولی خواهد شد.

رژلب این‌لی مدل «Rubby Glow» به شماره‌ی M250 و تن رنگ هلویی از نوع مایع و براق است. درخشش بالای این رژلب در برجسته نشان‌دادن لبانتان سهیم است.

شماره رنگM250
حجم5 میلی لیتر
ویتامین ندارد
SPFندارد
کشور مبدا برندایران
سایر مشخصاتدارای ماندگاری طولانی
دارای مواد مرطوب کننده جهت حفظ رطوبت لب
فاقد سرب و مواد آلرژی زا
قابلیت پوشش دهی کامل لب
حاوی رنگدانه های طبیعی

پاک کننده آرایش چشم اینلی مدل دوفاز حجم 120 میلی لیتر

پاک کننده آرایش چشم اینلی مدل دوفاز حجم 120 میلی لیتر
حجم120 میلی لیتر
مناسب برایچشم
کشور مبدا برندایران
صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
سایر توضیحات
محلول دو فاز مخصوص پاک کردن آرایش چشم
فاقد پارابن
قادر به پاک کردن لوازم آرایشی ضد آب
حاوی عصاره گل گندم
مرطوب کننده دور چشم
بدون نیاز به آبکشی

ریمل حجم دهنده INLAY مدل Intense Volumising

ریمل حجم دهنده INLAY مدل Intense Volumising

ریمل مژه به بلند شدن و حالت دار کردن مژه، همچنین حجیم‌ کردن مژه کمک می‌کند. ریمل این‌لی مدل «Intense Volumising» حاوی خرده‌مژه‌هایی است که در حجیم شدن مژه‌هایتان سهم عمده‌ای دارد. لابراتور گیاهی طبیعت زنده در سال 1376 در زمینه تولید محصولات آرایشی-بهداشتی فعالیت می‌کند و محصولات آراایشی را با نام برند ابن‌لی به بازارعرضه کرده است و با کیفیتی در سطح جهانی رقابت می‌کند.

این محصول با داشتن برس مویی از نوع ریمل‌های حجم‌دهنده است و از چسبیدن مژه‌ها به هم خود داری می‌کند و برای آن دسته از افرادی که مژه‌های کوتاه و توخالی دارند مناسب است چرا که باعث افزایش طول مژه و حجیم شدن مژه می‌شود. تکان دادن و سایش برس در رویشگاه مژه می‌تواند حجم بیشتری به آن‌ها بدهد و کشیدن آن روی تمامی سطح مژه می‌تواند به یکدست بودن کمک کند.

در همین زمینه بخوانید: ریمل چیست؟ چه نکاتی را در خرید ریمل بررسی کنیم؟

بهتر است همیشه بعد از استفاده از این محصول، در مخزن را محکم ببندید تا گردوخاک و باکتری وارد آن نشود، زیرا چشم‌ها یکی از اعضای مهم بدن هستند و به‌راحتی می‌توانند آسیب‌پذیر باشند. رنگ مشکی این ریمل با پوشش کامل و یکدست کردن رنگ مژه ها ضخامت آن ها را افزایش می دهد. بافت سبک این ریمل علاوه بر عدم ایجاد احساس سنگینی بر روی مژه ها، از ریزش مواد ریمل در اطراف چشم جلوگیری می کند.

با استفاده از ترکیبات مرطوب کننده و تقویت کننده موجود در فرمولاسیون این ریمل از شکستن و خشک شدن مژه ها جلوگیری می نماید. ریمل این‌لی مدل «Intense Volumising» از نوع ریمل‌های حجم‌دهنده است که با خرید این ریمل می‌توانید مژه‌هایی حجیم و بلند داشته باشید که استفاده از آن حس غرور را به شما خواهد داد.

حجم10 میلی لیتر
ضد آب خیر
کشور مبدا برندایران
شماره مجوز6260374026325
صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
سایر توضیحات
مژه‌های یکنواخت و انعطاف‌پذیر
بدن ایجاد چسبندگی و ریزش
پوشش‌دهی مناسب
حجم دهنده، حالت دهنده و پرپشت کننده مژه
حفظ حالت مژه به مدت طولانی

خط چشم این لی مدل Silk Liquid

خط چشم این لی مدل Silk Liquid

ابزارهای بسیاری جهت زیباتر نشان‌دان چشم وجود دارد؛ حتی می‌توان به کمک آن‌ها حالت چشم را تغییر داد. فقط کافی است روش درست استفاده از آن‌ها را بدانید. یکی از ابزارهای پرکاربرد آرایش چشم، خط چشم است. خط چشم‌ها با دو سری ماژیکی و مویی توسط تولیدکنندگان مختلف با توجه به نیاز مصرف‌کنندگان به بازار عرضه می‌شوند.

کمپانی «این‌لی» خط چشم مویی مدل «Silk Liquid» را به بازار عرضه کرده است که از ماندگاری بالا برخوردار است. این تولیدکننده با هدف قراردادن آن دسته از مصرف‌کنندگانی که چشم‌های حساسی دارند، در فرمولاسیون خود از موادی استفاده کرده است که این دسته از افراد هم بتوانند از آن استفاده کنند. لابراتور گیاهی طبیعت زنده در سال 1376 از زمینه‌ی تولید محصولات آرایشی-بهداشتی فعالیت دارد.

در همین زمینه بخوانید: خط چشم چیست؟ چطور خط چشم زیبایی بکشیم؟

این تولیدکننده محصولات آرایشی را با برند این‌لی به بازارعرضه کرده و با کیفیت محصولاتش با محصولات دیگر در سطح جهان رقابت می‌کند. قلم‌موی این محصول از نوع مویی است و به شما امکان می‌دهد تا خطی صاف و دقیق در پشت چشم ایجاد کنید. خط چشم این‌لی به دلیل کیفیت بالای مواد به‌کاررفته در آن اطراف چشم پخش نمی‌شود؛ بلکه به‌سرعت خشک می‌شود.

وقتی از خط ‌چشمی استفاده کنید که کیفیت بالایی نداشته باشد، بعد از چند ساعت مواد آن در پشت پلک چروک می‌شوند و می‌ریزند؛ اما باید گفت این خط ‌چشم از کیفیت بالایی برخوردار است و مواد آن به‌هیچ‌وجه چروک نمی‌شود، بلکه با سازگاری بالا برای چشم‌های حساس مناسب است. خط‌چشم این‌لی مدل «Silk Liquid» از نوع مویی است و با رنگ مشکی، زیبایی چشمان شما را چندین‌برابر می‌کند.

حجم5 میلی لیتر
ضد آبخیر
کشور مبدا برندایران
شماره مجوز6260374026349
صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
سایر ویژگی هابدون پخش شدن
ماندگاری طولانی
قابلیت سریع خشک شدن
مناسب برای چشم‌های حساس و استفاده‌کنندگان از لنز

لاک ناخن این لی مدل Red Velvet شماره 012

لاک ناخن این لی مدل Red Velvet شماره 012

قرمز جزو آن دسته از رنگ‌هایی است که هیچ‌گاه جایگاه خود را از دست نمی‌دهد و با هر نوع رنگ پوستی سازگار است. کمپانی این‌لی در سری محصولات آرایشی خود لاک ناخن را تولید کرده که از ماندگاری بالا برخوردار است و از نوع براق است.

لابراتور گیاهی طبیعت زنده در سال 1376 در زمینه تولید محصولات آرایشی بهداشتی فعالیت می‌کند و محصولات آرایشی را با نام برند این‌لی «INLAY» به بازارعرضه کرده است و با کیفیتی در سطح جهانی رقابت می‌کند. در فرمولاسیون این محصول از رنگدانه‌های کاملا طبیعی استفاده شده و دقیقا همانند رنگی است که در شیشه آن می‌بینید.

در همین زمینه بخوانید: خرید انواع لاک ناخن با قیمت ارزان

کیفیت لاک ناخن همانند دیگر محصولات آرایشی مهم بوده چرا که بعضی از لاک‌ها هستند که بعد از چند ردز رنگ لاک را به سطح ناخن می‌نشاند و همین امر به ناخن آسیب می‌رساند، پس کیفیت لاک را ملاک خرید خود قرار دهید. برس این محصول به‌گونه‌ای طراحی شده که با یک بار زدن لاک بر روی ناخن تمام سطح آن را پوشش می‌دهد و غلطت آن در حدی است که جای برس بر روی ناخن نخواهد افتاد.

انتخاب رنگ لاک ناخن به عواملی نظیر رنگ پوست، فصل، آرایش، مد روز بستگی دارد اما جدا از همه‌ی این‌ها مهم رنگی است که شما به علاقه‌دارید. پوست های روشن، بهتر است از رنگ‌های تیره استفاده کنند، مخصوصا رنگ هایی که پایه ی آبی دارند تا به زیبایی ظاهر دستانشان جلوه بهتری پیدا کند؛ پوست های تیره و معمولی، تقریبا با هر رنگی همخوانی و سازگاری دارند. لاک ناخن این‌لی مدل «Red Velvet» به شماره‌ی 012 و تن رنگ قرمز از نوع براق است که زیبایی ناخن‌هایتان را تشدید می‌کند.

پایه رنگقرمز تیره
شماره رنگ012
حجم12 میلی لیتر
کشور مبدا برندایران
شماره مجوز2162313037400002
صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
سایر توضیحاتدارای رنگدانههای کاملا طبیعی
خشک شدن سریع لاک روی ناخن
پوشش دهی بالا

امتیاز نوشته

به این نوشته چه امتیازی میدی؟

میانگین امتیازها: 5 / 5. تعداد آرا: 2

این مطالب را هم بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا